تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 اتلتيکو مادريد، مدافع عنوان قهرماني لاليگا، در خانه والنسيا با نتيجه 3-1 شکست خورد.



شاگردان سیمئونه بعد از پیروزی مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان، امیدوار بودند که بتوانند در این دیدار حساس هم به نتیجه خوبی برسند اما با یک شکست سنگین، مستایا را ترک کردند.
تنها 6 دقیقه از بازی گذشته بود که میراندا، مدافع اتلتیکو، روی یک ارسال، دروازه خودی را باز کرد. شرایط برای اتلتیکو یک دقیقه بعد دشوارتر شد. یک حرکت انفرادی عالی از آندره گومس و عبور او از مدافعان اتلتیکو، گل دوم را رقم زد.
فشار میزبان ادامه پیدا کرد و در دقیقه 13، روی حرکت هماهنگ بازیکنان والنسیا، اوتامندی حساب کار را 3-0 کرد.
پس از این گل، اتلتیکو تا اندازه ای بازی را در دست گرفت و در دقیقه 29، ماریو مانژوکیچ روی یک توپ برگشتی، دروازه حریف را باز کرد.
در آخرین دقیقه از نیمه اول، اتلتیکو می توانست اختلاف را به حداقل کاهش بدهد اما ضربه پنالتی سیکیرا توسط دروازه والنسیا مهار شد تا بازی در نیمه اول با همان نتیجه 3-1 به پایان رسید.
تلاش اتلتیکو در نیمه دوم برای رسیدن به گل بی نتیجه بود و در آخرین ثانیه های بازی هم آلسیو چرچی با دریافت دو کارت زرد، از بازی اخراج شد تا روز بد شاگردان سیمئونه تکمیل شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد