تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 چلسي در ديداري پربرخورد و حساس، موفق شد با نتيجه 2-0 آرسنال را شکست داد.



ژوزه مورینیو که در 11 رویارویی قبلی با آرسن ونگر شکست نخورده بود، امروز توانست هفتمین پیروزی اش را مقابل این مربی باتجربه جشن بگیرد.

شاگردان ژوزه مورینیو که در 6 بازی اخیر خود، 5 پیروزی و یک تساوی کسب کرده بودند، موفق شدند نوزدهمین امتیاز فصل را در یک دیداری پربرخورد و جنجالی به دست آورند. نیمه ی اول با برتری چلسی شروع شد ولی دفاع خوب و منطقی آرسنالی ها، اجازه ی موقعیت سازی را به شاگردان مورینیو نمی‌داد. برخورد سانچس با کورتوا باعث شد تا دروازه بان بلژیکی از زمین بیرون برود و پتر چک، اولین حضورش را در دروازه چلسی در لیگ برتر فصل جدید تجربه کند.





ادن آزارد، با یک حرکت انفجاری موفق شد دفاع آرسنال را باز کند و کوشینلی برای توقفش، چاره ای به جز خطا روی او نداشت که این خطا، باعث شد تا داور نقطه ی پنالتی را به نفع چلسی نشان دهد و آبی ها با ضربه ی ادن آزارد از روی نقطه پنالتی، اولین گل خود را در این بازی جشن بگیرند.

نیمه ی دوم را آرسنال بهتر شروع کرد ولی باز هم این چلسی بود که رفته رفته بازی را در دست گرفت و در اواخر بازی و در دقیقه 78، دیگو کاستا موفق شد گل دوم بازی را به زیبایی هرچه تمام تر به ثمر برساند.

از اتفاقات جالب و جنجالی بازی، درگیری ژوزه مورینیو و آرسن ونگر در کنار زمین بود که کار به جدال فیزیکی کشید ولی داور به هر دو هشداری جدی داد. همچنین در داخل زمین نیز بازی بسیار پربرخورد پیگیری شد و داور 7 کارت زرد به بازیکنان نشان داد.

دو تیم تاتنهام و ساوتهمپتون نیز در وایت هارت لین به مصاف یکدیگر رفتند که اسپرزها با تک گل کریستین اریکسن موفق شدند حریف سرسخت خود را شکست دهند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد