تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 اينتر در ديداري خارج از خانه در ورزشگاه آرتميو فرانکي، با نتيجه 3-0 مغلوب فيورنتينا شد.


نرآتزوری که در دیدار قبلی مقابل کالیاری با نتیجه 4-1 مغلوب شده بود، امشب هم مقابل بنفش ها، شکست سنگینی را متحمل شدند.

تنها 7 دقیقه از بازی سپری شده بود که فیورنتینا به گل اول رسید. ضربه دیدنی خوما باباکار از پشت محوطه جریمه، به گوشه دروازه اینتر رفت. 12 دقیقه بعد، بنفش ها برتری شان را دوبرابر کردند. این بار خوان کوادرادو با یک حرکت خوب و ضربه تماشایی، دروازه هاندانوویچ را باز کرد.

در آخرین دقیقه از نیمه اول، باباکار می توانست گل سوم را هم وارد دروازه میهمان کند اما این بار دروازه بان اینتر، مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. ماتزاری با فرستادن هرنانس و پالاسیو به میدان، تلاش کرد تا نتیجه را تغییر دهد اما این فیورنتینا بود که در دققه 76، به گل سوم رسید.

نناد توموویچ بعد از عبور از چند بازیکن حریف، دروازه نرآتزوری را برای بار سوم باز کرد. در دقایق باقی مانده، اینتر نتوانست کار خاصی انجام دهد و بازی با برتری 3-0 فیورنتینا به پایان رسید. با این پیروزی، فیورنتینا 9 امتیازی شد و در رتبه نهم قرار گرفت و اینتر با 8 امتیاز، در رتبه دهم قرار دارد.

در دیدار همزمان هم ناپولی با نتیجه 2-1 تورینو را از پیش رو برداشت. فابیو کوالیارلا در دقیقه 14 تورینو را پیش انداخت اما گل های لورنزو اینسینیه و خوسه کایخون در دقایق 55 و 72، سه امتیاز را نصیب ناپلی ها کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد