تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 دو تيم برزيل و آرژانتين، امشب در ورزشگاه ملي شهر پکن در چين، به مصاف يکديگر خواهند رفت.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com" رقابت بین دو تیم همواره جذاب بوده و با آماده بودن مسی و نیمار، این حساسیت به اوج خواهد رسید.

برزیل

با تغییر و تحولات زیاد در نیمکت، برزیل شروع خوبی با سرمربی جدید در بازی های دوستانه داشت و موفق شد هر دو بازی مقابل کلمبیا و اکوادور را 1-0 پیروز شود. پس از عملکرد ضعیف در جام جهانی و شکست 7-1 مقابل آلمان، برزیلی ها تصمیم گرفتند به کلی اوضاع را تغییر بدهند. بسیاری امیدوار بودند که برزیل و آرژانتین، 3 ماه پیش به مصاف یکدیگر بروند ولی قرعه کشی، اجازه ی این اتفاق را نداد. یک پیروزی خوب در این دیدار حساس و مهم برای برزیلی ها، می‌تواند تا حدودی خاطرات جام جهانی را از ذهن فوتبال دوستانشان پاک کند. کاک پس از 18 ماه به تیم ملی دعوت شد، همچنین ریکارو گولارت و رامیرس به دلیل مصدومیت نمی‌توانند تیم را همراهی کنند.

آرژانتین

به گزارش تک گل ، نایب قهرمان جهان هم پس از جام جهانی دستخوش تغییرات شد. آلخاندرو سابه یا که موفق شده بود تیم را به این مرحله برساند، از سمت خود استعفا داد تا جراردو مارتینو، سرمربی سابق بارسلونا جایگزین او شود. مارتینو پس از یک فصل ضعیف به همراه بارسا، بلاخره موفق شد روی نیمکت آلبی سلسته بنشیند. او همچنین شروع خوبی هم با آرژانتین داشت. پس از شکست در فینال جام جهانی مقابل آلمان، آلبی سلسته به دنبال راهی برای جبران بود که با برگزاری یک بازی دوستانه و درخشش فوق‌العاده دی ماریا، موفق شد 4-2 آلمان را شکست دهد. فرناندو گاگو، لیون وانجیونی و آگوستین مارکسین، به تیم ملی دعوت شدند ولی همچنان خبری از کارلوس ته وز نیست. بازی آخر دو تیم، با پیروزی برزیل در ضربات پنالتی در بوینس آیرس رقم خورد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد