تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

یک زن سعودی دوستدار فوتبال که تیم مورد علاقه خود را تشویق می‌کرد، خشم مردان این کشور را در شبکه‌های اجتماعی برانگیخته است.تیم این زن در آن مسابقه شکست خورد و شاید به همین خاطر او، ناراضی و سرخورده بود، باشگاه الهلال عربستان در چهارچوب قهرمانی باشگاههای آسیا با نتیجه دو بر یک از باشگاه اماراتی العین شکست خورد.



فیلم یک قسمت از این مسابقه ۴۰۰ هزار بار روی یوتیوپ مشاهده شده است. اما دلیل اظهارنظرهای تند و خشمگینانه طرفداران الهلال خطای خطرناک حریف روی یکی از بازیکنان این تیم نبود.

به دنبال این خطا، دوربین روی یک هوادار خشمگین تیم الهلال تمرکز کرد که یک زن کاملا پوشیده در عبا و نقاب سیاه بود.در عربستان سعودی زنان حق ورود به استادیوم و تماشای مسابقات فوتبال را ندارند. اما چون این مسابقه در امارات برگزار می شد او همراه تعداد دیگری از زنان توانسته بودند به استادیوم بروند و تیم خود را تشویق کنند.

بیش از ۹۰۰ نفر در مورد این فیلم اظهار نظر کرده که اکثر آنها مردان بسیار خشمگین هستند که از این زن و دوستانش به خاطر ورود به یک استادیوم پر از مرد به شدت انتقاد کرده اند. به گزارش بی بی سی، یکی از این مردها نوشته: ”زنان که به فوتبال علاقه ای ندارند پس چرا برای تماشای مسابقه به استادیوم می روند؟” مرد دیگری نوشته است: ”مگر این زن مرد ندارد؟ جای او در خانه است.”گزارش روزنامه های عربستان سعودی حاکی از آن است که دولت قصد دارد در استادیوم ها قسمت جداگانه ای برای زنان بسازد.

زن عربستانی طرفدار فوتبال در استادیوم

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد