تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

نیمه اول:

در این نیمه د و تیم یک بازی پایاپای داشتند و نتوانستند فرصت های جدی زیادی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند. مهم ترین فرصت سلسائو حرکت نیمار بود که ابتدا چند نفر را جای گذاشت اما در زدن شوت آخر بی دقت بود و مهم ترین موقعیت آرژانتین نیز، پنالتی لیونل مسی بود که توسط جفرسون دفع شد.



نیمه دوم:

این نیمه نیز پایاپای پیش رفت و هیچ یک از دو تیم نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه دیگری ایجاد کند. یکی از بهترین موقعیت های آرژانتین ضربه آزاد مسی در دقیقه 80 بود که توسط جفرسون دفع شد.

ترکیب دو تیم در این دیدار:

آرژانتین: سرخیو رومرو- پابلو زابالتا- فدریکو فرناندز- مارتین دمیکلیس- مارکوس روخو- اریک لاملا (خاویر پاستوره 61)- روبرتو پریرا (انرو پرز 76)- خاویر ماسکرانو- آنخل دی ماریا- لیونل مسی- سرخیو آگرو (گونزالو هیگواین 61)

برزیل: جفرسون- دانیلو- میراندا- داوید لوئیز- فیلیپه لوئیس- الیاس- لوئیز گوستاوو- ویلیان- دیگو تاردلی (کاکا 81)- اسکار- نیمار (روبینیو 93)

َشرح گل ها:

دقیقه 28 (دیگو تاردلی) 0-1: روی یک سانتر و اشتباه مدافعان آرژآنتین، توپ در گوشه محوطه جریمه به دیگو تاردلی رسید که او نیز بازی را 1-0 به سود زردپوشان کرد.

دقیقه 64 (دیگو تاردلی) 0-2: روی یک کرنر، توپ به لوئیز رسید که او با یک ضربه سر شرایط سرزنی را برای تاردلی مهیا کرد تا این بازیکن برزیلی با یک ضربه سر شیرجه ای خود و تیمش را 2 گله کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد