تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 ايتورآلده گونزالس معتقد است که از لحاظ قانوني، امکان ندارد که براي تقدير از يک بازيکن، مسابقه فوتبال متوقف شود.



مساله تقدیر از مسی در ورزشگاه برنابئو، در صورت شکسته شدن رکورد گلزنی لالیگا توسط این بازیکن در ال کلاسیکو، به یکی از سوژه های مهم فوتبال اسپانیا بدل شده است.

امروز "ایتورآلده گونزالس"، داور قدیمی و بازنشسته فوتبال اسپانیا در برنامه رادیویی "Partido Partido"، انجام این امر را غیر ممکن دانست.

وی گفت:" نه از لحاظ قانونی و نه از لحاظ امنیتی، درست نیست که چنین مساله ای در ورزشگاه برنابئو اتفاق بیفتد. هیچ کجای قانون فوتبال نیامده است که یک مسابقه را بخاطر تقدیر از یک بازیکن متوقف کنیم.

تصور کنید رئال در برنابئو تا دقیقه 89، 2-1 از بارسا پیش است. در این لحظه یک پنالتی به نفع بارسا گرفته می شود و مسی هم آن را گل می کند. سپس بازی باید قطع شده، مسی به بالای جایگاه برود و مدال خود را دریافت کند.

آن هم در برنابئو و در حضور هواداران خشمگین رئال و بعد از همه اینها، بازی از سر گرفته شود.چنین چیزی ممکن نیست.خودتان قضاوت کنید که امکان دارد در چنین شرایطی از مسی تقدیر شود؟"

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد