تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 پپ گوارديولا، سرمربي بايرن مونيخ، اعلام کرد که از سبک بازي تيکي تاکا که در زمان حضور او در بارسا به شهرت رسيد، متنفر است.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، بارسا با هدایت گواردیولا و بر مبنای فوتبال مالکانه، توانست در طول 4 سال به 14 قهرمانی، از جمله سه قهرمانی در لالیگا و دو قهرمانی در چمپیونزلیگ دست پیدا کند.
اما گواردیولا که در کتاب جدیدش، " محرمانه پپ"، که به قلم مارتی پرارنائو نوشته شد، اعلام کرد که از حفظ توپ بدون ایده ای برای حمله متنفر است:" من از همه این فوتبال مالکانه و تیکی تاکا، تنها برای حفظ توپ، متنفرم. این طور بازی کردن بی هدف و مزخرف است. باید با یک هدف مشخص توپ را پاس داد؛ برای رسیدن به دروازه حریف؛ نه اینکه تنها بخواهیم پاسکاری کنیم.
بارسا تیکی تاکا بازی نمی کرد. این‌ها همه‌اش ساختگی و بی معناست. یک کلمه‌اش را هم قبول نکنید. در همه‌ ورزش‌های تیمی تاکتیک و راز کار این است که یک طرف زمین را شلوغ کنید تا تیم حریف مجبور شود دفاع خود را به آن سمت متمایل کند تا بتواند جلوی شما را بگیرد. شما یک طرف را شلوغ می‌کنید و آن‌ها را به سمت خود می‌کشید تا سمت دیگر را ضعیف رها کنند. و وقتی این کار را کردیم، از سمت دیگر حمله می‌کنیم و گل می‌زنیم.
به این خاطر است که شما باید توپ را پاس بدهید، اما مشروط بر این که قصد مشخصی از آن داشته باشید. پس یک طرف را شلوغ می‌کنید، حریف را به سمت خودتان می‌کشید و بعد با یک هوک مخالف به او ضربه می‌زنید. بازی ما باید این‌طوری باشد. کاری با تیکی‌تاکا نداریم."

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد