تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 رئال مادريد با ارائه نمايشي قابل قبول، توانست مقابل ميزبانش، لوانته به پيروزي 5-0 دست پيدا کند.



رئالی ها که در این هفته به لطف درخشش کریس رونالدو، خیلی زود دروازه حریفان را باز می کنند، در دیدار امروز هم برای رسیدن به گل، تنها 13 دقیقه منتظر ماندند. خطای خوان فران روی چیچاریتو، یک ضربه پنالتی نصیب رئال کرد که کریس رونالدو آن را به گل اول بازی تبدیل کرد.
پس از این گل، تیم میزبان تلاش زیادی برای رسیدن به گل تساوی کرد اما در دقیقه 38 و برخلاف جریان بازی این چیچاریتو بود که در نقش گلزن ظاهر شود. ارسال دیدنی خامس رودریگز، با ضربه مهاجم مکزیکی، به گل دوم رئال تبدیل شد.
نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما در نیمه دوم، باز هم رئالی ها به گل رسیدند. ابتدا رونالدو در دقیقه 61، با یک نفوذ از سمت چپ و ضربه غیرقابل مهار، حساب کار را 3-0 کرد.
سپس در دقیقه 66، نوبت خامس رودریگز بود که نام خود را در بین گلزنان بازی ثبت کند. ارسال دیدنی کروس، با والی تماشایی ستاره کلمبیایی، به گل چهارم تبدیل شد.
در نهایت در دقیقه 82، روی پاس خوب چیچاریتو، ایسکو هم با یک شوت دیدنی، دروازه حریف را باز کرد تا رئال به پیروزی 5-0 دست پیدا کند. با این پیروزی رئال 18 امتیازی شد و به رتبه دوم جدول لالیگا صعود کرد.




 کريستيانو رونالدو با دو گلي که امروز در مقابل لوانته به ثمر رساند تعداد گل هاي خود را در 8 هفته ابتدايي لاليگا به 15 رساند.

رئال مادرید ساعتی پیش با نتیجه پرگل 5-0 بر میزبان خود لوانته غلبه کرد و روند بردهای پیاپی خود را ادامه داد. کریس رونالدو همچون هفته های اخیر باز هم برای رئال گلزنی کرد.

او امروز دو گل زد تا رکورد گلزنی جدیدی از خود به جای بگذارد. این بهترین آمار گلزنی یک مهاجم در لالیگا در 71 سال گذشته است.کریستیانو در 8 هفته ابتدایی، موفق به زدن 15 گل شده است.

همچنین او با به ثمر رساندن ضربه پنالتی خود در این بازی، به بهترین پنالتی زن لالیگا بدل شد. او 40 پنالتی از مجموع 43 پنالتی ای که بدست آورده را به گل تبدیل کرده است. به عبارتی، 93 درصد پنالتی های رونالدو به گل تبدیل شده است.آمار موفقیت پنالتی های مسی 89 درصد است.

رونالدو پس از هوگو سانچز، رونالد کومان و پنف، بیشترین تعداد پنالتی را در لالیگا زده است. هدف رونالدو در این فصل، پشت سر گذاشتن رکورد 50 گل زده مسی در فصل 2011-2012 است. مسی در آن فصل تا پایان هفته 8، موفق به زدن 10 گل شده بود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد