تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي رئال مادريد در نشست خبري پس از بازي با لوانته گفت که رئال از لحاظ ذهني و بدني در بهترين فرم قرار دارد و براي بازي با ليورپول و بارسلونا در آمادگي کامل قرار دارد.



رئال مادرید موفق شد تا در هفته هشتم لالیگا با 5 گل بر لوانته غلبه کند. دو گل رونالدو،تک گل چیچاریتو،خامس و ایسکو کمک کردند تا رئال به یک برد شیرین خارج از خانه دست یابد. کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از این بازی گفت:


جریان بازی

از شیوه بازی بازیکنانم و نتیجه نهایی بسبار راضی هستم. ما نشان دادیم که بازی به بازی در حال بهتر شدن هستیم. سوای 5 گلی که زدیم، جنگندگی و فداکاری بازیکنانم در زمین برای من بسیار مهم بود.

استراحت دادن به برخی بازیکنان کلیدی

بازیکنان جایگزین نشان دادند که در تیم، رقابت بالایی وجود دارد و مجموعه یکدستی در اختیار داریم.از لحاظ بدنی دیگر مشکلی در تیم نمی بینم. ریتم بازی خودمان را پیدا کرده ایم و همه چیز به خوبی پیش می رود.

ال کلاسیکو

در شرایط خوبی به ال کلاسیکو رسیدیم.بازی با لوانته بازی دشواری بود و نشان دادیم که به خوبی روی این بازی تمرکز کرده بودیم و بازیکنان، حریف را جدی گرفته بودند. از فردا خودمان را برای بازی مهم مقابل لیورپول آماده می کنیم و سپس به ال کلاسیکو فکر خواهیم کرد.

زدن 30 گل پس از شکست مقابل اتلتیکو

همانطور که گفتم، ما روند رو به رشدی را طی می کنیم.پشت این گل ها،جنگندگی،تمرکز،گذشت و فداکاری بازیکنانم وجود دارد.هیچ گلی بدون فداکاری یکی دو بازیکن دیگر بدست نمی آید.چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم.

کریس رونالدو

عملکردی بهتر از این دیگر غیرممکن است.کریستیانو می خواهد همین فرم را حفظ کند و همه برای این مهم به او کمک خواهیم کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد