تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

اتلتيکو موفق شد تا در يک بازي نه چندان جذاب، با گل هاي تياگو و ماريو سوارز بر اسپانيول غلبه کند.



اتلتیکو مادرید که پیش از تعطیلی لالیگا به خاطر بازی های ملی، در هفته هفتم با نتیجه 3-1 مغلوب والنسیا شده بود، برای جبران آن شکست و عدم افزایش فاصله امتیازی با بارسلونا و رئال مادرید به مصاف اسپانیول رفت.

سیمئونه تمام بازیکنان شاخص خود را در این بازی در اختیار داشت و اتلتی از همان ابتدا بازی را در دست گرفت.البته این تیم برای رسیدن به گل، 45 دقیقه انتظار کشید تا اینکه "تیاگو مندز"، همچون دیدار مقابل رئال مادرید به کمک اتلتیکو آمد.این بازیکن پرتغالی، سانتر دقیق کاپیتان گابی را با ضربه سری دقیقه وارد دروازه اسپانیول کرد.

در نیمه دوم، اسپانیول تلاش داشت تا به گل تساوی دست یابد اما دفاع فشرده روخی بلانکوس ها و ضد حملات خطرناکی که توسط آردا و مانژوکیچ طرح ریزی می شد، باز هم فرصت های گل را نصیب این تیم می کرد.

در دقیقه 72 بازی بود که "ماریو سوارز"، اولین گل خود در این فصل و دومین گل اتلتیکو را به ثمر رساند تا خیال میزبان از برتری در این دیدار راحت شود.

مالکیت توپ 67 به 33 به نفع اتلتیکو بود و میزبان با خلق 6 موقعیت در مقابل صفر موقعیت اسپانیول، برتری بی چون و چرایی در این بازی داشت. قهرمان فصل گذشته لالیگا با این پیروزی 17 امتیازی شد و موقتا به رده 4 جدول صعود کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد