تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 بارسلونا موفق شد در خانه 3-1 از سد آژاکس بگذرد و پيروزي مهمي پيش از ال کلاسيکو به‌دست آورد.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com" نیمار و لیونل مسی، موفق شدند با درخشش خود، بارسا را دوباره به روند پیروزی هایش در لیگ قهرمانان بازگردانند.

در ابتدا این نیمار بود که در دقیقه 7 روی پاس دیدنی مسی، تک به تک شد و با یک ضربه دقیق، گل اول بازی را به ثمر رساند. سپس مسی موفق شد اختلاف را دو برابر کند و حاشیه امنیت خوبی برای تیمش به وجود بیاورد. تا پایان نیمه ی اول، بارسا موقعیت‌های خوب دیگری هم داشت که از دست رفت. شروع نیمه ی دوم نیز با برتری بارسا همراه بود و شاگردان لوئیس انریکه مارتینز، برتری خود را به حریف دیکته کردند. پدرو یک توپ به تیرک دروازه زد و فشار بارسا بیشتر و بیشتر شد.



با تعویض شدن نیمار، مسی و اینیستا، بارسا دچار افت شد تا جایی که در دقیقه 88، ال قاضی موفق شد گل اول آژاکس را به ثمر برساند و اختلاف را حداقل کند. با این حال، حملات آژاکس دوامی نداشت و ساندرو رامیرز موفق شد در دقیقه 93 یا یک ضربه ی زیبا، دروازه سیلسن را باز کند و خیال هواداران آبی اناری‌ها را راحت کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد