تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

هفته نهم ليگ برتر انگليس با شکست منچستر سيتي از وستهم اغاز شد و لحظاتي پيش با انجام 4 بازي ديگر پيگيري شد. در حساس ترين بازي ها آرسنال بر ساندرلند پيروز شد و ليورپول در مقابل هال سيتي متوقف شد.



 آرسنال پس از پیروزی روحیه بخش در لیگ قهرمانان مقابل اندرلخت، برای جبران تساوی ناامیدکننده هفته گذشته مقابل هال سیتی در امیریتس به مصاف ساندرلند رفت و موفق شد با دو گل زیبای الکسیس سانچس بر میزبان خود غلبه کرده و 14 امتیازی شود.

در این بازی پربرخورد که 6 کارت زرد به همراه داشت، آرسنالی ها در دقایق 30 و 90 توسط سانچس به گل دست یافتند.در دقیقه 30 سانچس پاس به عقب اشتباه براون را تصاحب کرد و گل اول خود و تیمش را به ثمر رساند و در دقیقه پایانی بازی نیز روی دفع توپ ناقص مانونه، سانچس با زیرکی گل دوم را وارد دروازه ساندرلند کرد.

در دیگر بازی مهم امروز، تیم لیورپول پس از شکست 3-0 از رئال در چمپیونزلیگ به مصاف هال سیتی رفت. تیمی که آرسنال را هفته گذشته متوقف کرده بود. لیورپولی ها در یک بازی سراسر تهاجمی فرصت های گلزنی را یکی پس از دیگری از دست دادند تا در مقابل این حریف بدون گل متوقف شوند.

در 4 دقیقه پایانی دیدار، کوتینیو و بالوتلی دو بار می توانستند لیورپول را صاحب گل کنند که درخشش دروازه بان هال سیتی مانع از این امر شد. لیورپول نیز با این تساوی 14 امتیازی شده و موقتا پشت سر آرسنال در رده ششم قرار گرفت.

نتایج دیدارهای دیگر به شرح زیر است :

ساوتهمپتون 1-0 استوک سیتی

وست بروم 2-2 کریستال پالاس

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد