تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 بايرن مونيخ در تقابل با مونشن گلادباخ آماده، موفق به کسب پيروزي نشد و با تساوي 0-0 متوقف شد.



دو تیم اول و دوم بوندس لیگا، در دیداری جذاب و حساس به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، هر دو به تساوی رضایت دادند. هفته ی هشتم بوندس لیگا، در حالی پیگیری می‌شد که بایرن به ثبات خوبی دست پیدا کرده و گلادباخ نیز با انجام چندین بازی خوب، موفق شده پیروزی های ارزشمندی کسب کند و به صدر نزدیک شود.

با وجود اینکه در بیشتر دقایق بازی، توپ و میدان در اختیار بایرن بود ولی عملکرد خوب مارتین استرانزل و آلوارو دومینگوئز در خط دفاع گلادباخ ، اجازه ی کار را به باواریایی ها نمی‌داد تا هر دو تیم، تا به اینجای فصل بدون شکست بمانند. مکس کروس و آندره هاهن، موقعیت‌هایی روی گل بایرن ایجاد کردند ولی حضور به موقع و تاثیرگذار نویر در درون دروازه بایرن، اجازه ی کار را به مهاجمان حریف نمی‌داد.

بدین ترتیب، با کسب این نتیجه، صدر جدول بوندس لیگا دچار تغییری نشد و بایرن همچنان در رده ی اول ایستاد و گلادباخ به عنوان نزدیک ترین تعقیب کننده ی شاگردان گواردیولا، در رده ی دوم جدول قرار گرفت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد