تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 چلسي در ديداري خانگي موفق شد با نتيجه 2-1 مقابل کوئينزپارک رنجرز به پيروزي برسد.



آبی ها که هفته گذشته با تساوی مقابل منچستریونایتد، دو امتیاز حساس را از دست داده بودند، با این پیروزی، بار دیگر فاصله شان را با رقبا افزایش دادند.


چلسی که از امتیاز میزبانی برخوردار بود، بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از اینکه چند موقعیت خوب را از دست دادند، سرانجام در دقیقه 32 به گل رسیدند. همکاری فابرگاس و کاستا، یک موقعیت خوب برای اسکار ایجاد کرد و ستاره برزیلی با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه، دروازه گرین را باز کرد.

آبی ها در ادامه تلاش زیادی برای رسیدن به گل دوم انجام دادند اما در دقیقه 62، این شاگردان هری ردنپ بودند که برخلاف جریان بازی به گل رسیدند. دفع ناقص کورتوا، در پشت محوطه جریمه به لروی فر رسید و او با یک شوت دروازه چلسی را هدف گرفت اما این چارلی آستین بود که با یک ضربه پشت پای عالی در بین راه مسیر توپ را تغییر داد و کار را به تساوی کشید.
اما این پایان کار نبود خطای وارگاس روی هازارد، یک ضربه پنالتی نصیب آبی ها کرد که خود ستاره بلژیکی آن را به گل دوم چلسی تبدیل کرد. در ادامه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا چلسی با نتیجه 2-1 در این دیدار به پیروزی برسد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد