تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 بايرن مونيخ با پيروزي 2-0 مقابل رم، صعودش به مرحله بعد ليگ قهرمانان را قطعي کرد.



رمی‌ها که بازی رفت را در خانه خود با نتیجه تحقیرکننده 7 بر یک به حریف واگذار کرده بودند، برای احیای اعتبار از دست رفته‌شان پا به آلیانز آرنا گذاشتند.
در دقایق ابتدایی نیمه اول بازی خوب و منسجمی از رم شاهد بودیم، اما در دقیقه 10 باواریایی‌ها بودند که موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کردند اما در دو مرحله روبرت لواندوفسکی و خوان برنات در زدن گل ناکام ماندند.
بازی در این دقایق پایاپای پیش می‌رفت. در یک صحنه مانوئل نویر بازیکن حریف را در محوطه جریمه با خطا متوقف کرد؛ اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. چند دقیقه بعد مانولاس هم نقش زمین شد اما داور باز هم دستور به ادامه بازی داد.
بالاخره دقیقه 38 قفل دروازه‌ها شکست و فرانک ریبری با زدن اولین گل این دیدار روی پاس داوید آلابا، گرما را به سکوهای آلیانز آرنا آورد.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید درحالیکه در دقایق تلف شده ژابی آلونسو با کارت زرد داور جریمه شد.
دقایقی از شروع نیمه دوم نگذشته بود که لواندوفسکی یک فرصت عالی به دست آورد ولی پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت.
در این دقایق گلادیاتورهای ایتالیایی موفق نمی‌شدند حمله خطرناکی را به سمت دروازه ژرمن‌ها پایه‌ریزی کنند و بازی به همین منوال پیش رفت تا در دقیقه 64 ماریو گوتسه گل دوم را هم برای بایرن مونیخ به ثبت برساند.
در ادامه باز هم این بایرن بود که با اضافه کردن ژردان شقیری تازه نفس به حملات خود ادامه می‌داد. یاران رم هرچه برای جبران تلاش کردند با مانع شکست‌ناپذیری به نام مانوئل نویر روبرو شدند و این بازی با همین نتیجه یعنی 2 بر صفر به سود بایرن مونیخ به پایان رسید.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد