تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

رقابت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی یکی از داغترین سوژه های دنیای فوتبال در سال های اخیر بوده است. اگرچه این رقابت شدید باعث شده بود، که این دو علاقه ای به یکدیگر نداشته باشند اما همواره در ملاعام و در مقابل رسانه ها سعی می کردند، این رقابت را بی اهمیت جلوه دهند و به حریف احترام بگذارند.



به گزارش "تک گل"، با این حال اکنون سطح جدیدی از خصومت بین این دو بازیکن آشکار شده است یا حداقل یک طرف خصومت خود را آشکار کرده است.

گیلم بالاگ که پیش از این زندگینامه لیونل مسی را به رشته تحریر در آورده بود و قصد دارد در آینده ای نزدیک کتابی هم درباره رونالدو بنویسد، در گزارشی در روزنامه انگلیسی دیلی میل اطلاعات جدیدی را افشا کرد و ادعا کرد که رونالدو مسی را با الفاظ بسیار زشتی خطاب می کند و حتی برای او یک نام مستعار  فوق العاده زشت و ناپسند هم انتخاب کرده است (این اسم مستعار به دلیل مسائل اخلاقی غیرقابل ترجمه و یا بازنشر است) که وقتی آن را بکار می برد، دیگران و بخصوص هم بازی های رئالی اش می فهمند که منظور او لیونل مسی است.

براساس گزارش این نویسنده معروف در دیلی میل، چند تن از هم تیمی های رونالدو هم با به تمسخر مسی می پردازند و جوک های زیادی در مورد این بازیکن آرژانتینی همواره در رختکن رئال رد و بدل می شود.

دشمنی مسی و رونالدو


بازیکن پرتغالی رئال مادرید، به سرعت پس از منتشر شدن این گزارش به قلم بالاگ واکنش نشان داد و ادعاهای او را کذب محض خواند.

رونالدو در پیامی که در صفحه فیسبوکش منتشر کرد، نوشت: " اخباری منتشر شده است مبنی بر اینکه من به لیونل مسی توهین کرده ام. این مسئله کذب محض است و من اطمینان حاصل خواهم کرد که وکیلم این گونه ادعاها را مورد پیگرد قانونی قرار دهد. من برای همه فوتبالیست ها نهایت احترام را قائل هستم و مسی هم قطعا از این قاعده مستثنی نیست".

باید ببینیم که واکنش مسی به این اخبار و اتفاقات چه خواهد بود و آیا این بازیکن اصلا اظهار نظری خواهد کرد یا خیر. با این حال، در هر صورت حتی در صورت دروغ بودن ادعاهای بالاگ، رونالدو قطعا در اولین حضورش در نیوکمپ بیش از پیش مورد هجمه کاتالان ها قرار خواهد گرفت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد