تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

نتیجه بازی آث میلان و اینترمیلان 1-1

 دو تيم ميلان و اينتر در هفته ي دوازدهم سري آ ايتاليا به مصاف يکديگر رفتند که نتيجه تلاش 90 دقيقه اي دو تيم، تساوي 1-1 بود.




این دیدار که از حساسیت بالایی برخوردار بود، با برتری میلان در دقایق ابتدایی شروع شد و روی پاس زیبای ال شعروای و ضربه دیدنی منز، در دقیقه 23 میلان به گل برتری رسید. شاگردان اینزاگی سعی بر حفظ فشار داشتند ولی در موقعیت سازی خوب کار نکردند. تا پایان نیمه ی اول، بازی متعادل پیش رفت و خطر خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد.


نیمه ی دوم را اینتر بهتر شروع کرد و توپ و میدان را در اختیار گرفت تا اینکه در دقیقه 61، جوئل اوبی موفق شد روی اشتباه اسین، دروازه میلان را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند. در ادامه، میلان کم کم به بازی مسلط شد و ال شعراوی در مصاف تک به تک، تو را به تیرک دروازه کوبید. در پاسخ به این ضربه، ایکاردی هم یک ضربه ی چکشی زد که توپ به تیر دروازه اینتر برخورد کرد. در پایان، مانچینی سعی بر حفظ نتیجه داشت و 2 تعویض خود را در 10 دقیقه پایانی انجام داد. میلان تا پایان فشار سنگینی روی دروازه اینتر آورد ولی موفق به گلزنی نشد.


بدین ترتیب، میلان با 18 امتیاز در رده ی هفتم قرار گرفت و اینتر با 17 امتیاز، نهم شد.

نتیجه بازی میلان و اینترمیلان



Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد