تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 رئال مادريد با تک گل کريس رونالدو، موفق شد در خانه بازل به پيروزي برسد.


رئال در این دیدار به پنجمین پیروزی اش در رقابت های چمپیونزلیگ رسید اما بازل به لطف توقف لیورپول مقابل لودوگورتس، همچنان شانس زیادی برای صعود به مرحله بعد دارد.
همان طور که انتظار می رفت رئال بازی را بهتر آغاز کرد و برتری این تیم در دقیقه 35 نتیجه داد. حرکت خوب بنزما و پاس عالی او برای رونالدو، با ضربه ستاره پرتغالی در دهانه دروازه، به گل برتری کهشکانی ها تبدیل شد. این گل تا پایان نیمه اول پا بر جا ماند تا رئال با برتری به رختکن برود.
اما در نیمه دوم، علی رغم موقعیت های خوبی که هر دو تیم داشتند، از جمله موقعیتی که در دقیقه 64 کیلور ناواس به زیبایی دفع کرد، توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا بازی با همان تک گل به پایان برسد.
در دیگر دیدار این گروه، لیورپول در خانه لودوگورتس به تساوی 2-2 رسید. آبالو (3) و ترزیف (88) برای لودوگورتس گلزنی کردند و ریکی لمبرت (8) و جوردن هندرسون (37) گل های لیورپول را زدند.
با این نتایج، رئال مادرید 15 امتیاز شد و بازل و لیورپول و لودوگورتس با 6، 4 و 4 امتیاز در شب آخر برای صعود خواهند جنگید.





 يوونتوس با پيروزي 2-0 مقابل مالمو، در آستانه صعود به مرحله بعد رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.
یوونتوسی ها که به سه امتیاز این دیدار به شدت نیاز داشتند، توانستند در این دیدار با گل های یورنته و ته وز به پیروزی برسند تا به لطف پیروزی اتلتیکو مقابل المپیاکوس، اکنون در دیدار پایانی تنها به یک امتیاز نیاز داشته باشند.
در نیمه اول هر دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا بازی در تیم نیمه بدون گل به پایان برسد.
در آغاز نیمه دوم، این فرناندو یورنته بود که قفل دروازه مالمو را باز کرد. دقیقه 49 بود که پاس خوب مارکیزیو از بین دو مدافع میزبان به مهاجم اسپانیایی رسید و او هم بعد از پشت سر گذاشتن دروازه بان، به راحتی دروازه حریف را باز کرد.
مالمو تلاش زیادی برای رسیدن به گل تساوی انجام داد اما این شاگردان آلگری بودند که در دقیقه 88 به گل دوم رسید. پاس پل پوگبا، با ضربه نه چندان خوب ته وز، در عین ناباوری، به گل دوم یوونتوس تبدیل شد. اعتراض بازیکنان مالمو به داور به خاطر خطایی که پیش از گل ته وز انجام شده بود، باعث شد تا داور اریک یوهانسون را با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج کند. مالمو 10 نفره نتوانست کاری از پیش ببرد و یوونتوس با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید.
در دیدار همزمان این گروه، اتلتیکو مادرید 4-0 المپیاکوس را شکست داد تا حالا یوونتوس با 9 و المپیاکوس با 6 امتیاز، به دنبال صعود بعد از اتلتیکوی 12 امتیازی باشند.





 آرسنال با پيروزي 2-0 مقابل دورتموند، نه تنها صعودش به مرحله بعد ليگ قهرمانان را قطعي کرد، بلکه انتقام شکست ديدار رفت مقابل زردها را هم گرفت.
توپچی ها که در دیدار رفت 2-0 از حریف آلمانی شکست خورده بودند، در دیدار امشب با همین نتیجه پیروزی شدند تا با این سه امتیاز، 10 امتیاز شده و صعودشان به دور بعد را قطعی کنند.
هنوز دو دقیقه از شروع بازی نگذشته بود که نخستین شوت یاران آرسنال، اولین گل این مسابقه را رقم زد.
این یایا سانوگو بود که موفق شد دروازه وایدن‌فلر را باز کند. به نظر می‌رسد فصل جاری برای زردپوشان وستفالن، فصل خوردن گل‌های زودهنگام باشد؛ آنها در بوندسلیگا هم برابر بایر لورکوزن ثانیه دهم بازی گل خوردند؛ گلی که سریع‌ترین گل تاریخ آلمان لقب گرفت.
در ادامه باز هم آرسنال بود که حمله می‌کرد و از تیم حریف تنها پیژچک توانست در چند صحنه تیم لندنی را دچار دردسر جدی کند. با گذشت سی دقیقه، جریان بازی آرام‌تر شده بود ودیگر آن تب و تاب اولیه را نداشت و نیمه اول بدون اتفاق دیگری به پایان رسید.
در نیمه دوم دورتموند علی‌رغم اینکه برای جبران گل خورده مصمم بود، اما موفق نشد حرکت خطرناکی را پی‌ریزی کند. جای خالی مارکو رویس که اوایل هفته جاری در دیدار بوندسلیگایی زردپوشان مقابل پادربورن مصدوم شد، امشب به شدت حس می‌شد. ژرمن‌ها در کارهای هجومی ناکام بودند تا باز این آرسنال باشد که به گل می‌رسد. الکسیس سانچز در دقیقه 57 گل دوم توپچی‌ها وارد دروازه حریف آلمانی کرد.
بعد از این گل یورگن کلوپ سرمربی دورتموند، چیرو ایموبیله و پی‌یر امریک آوبامیانگ را به خط حمله تیمش اضافه کرد ولی تا پایان نود دقیقه هیچ نتیجه‌ای نگرفت و بازی با حساب دو بر صفر به سود توپچی‌های لندن خاتمه یافت

نتایج کامل دیدارهای امشب:

گروه A
اتلتیکو مادرید 4-0 المپیاکوس
مالمو 0-2 یوونتوس

گروه B
بازل 0-1 رئال
لودوگورتس 2-2 لیورپول

گروه C
زنیت 1-0 بنفیکا
بایرلورکوزن 0-1 موناکو

گروه D
اندرلخت 2-0 گالاتاسرای
آرسنال 2-0 دورتموند

 

نتایج لیگ قهرمانان اروپا

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد