تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

بسياري از کارشناسان و علاقمندان فوتبال، قهرماني در بوندسليگا براي بايرن را امري ساده تصور مي کنند در حاليکه سرمربي اين تيم عقيده ديگري دارد.



بایرن مونیخ قهرمان دو فصل اخیر بودنس لیگاست و فصل گذشته با 19 امتیاز اختلاف نسبت به دورتموند به این مهم دست یافت. در این فصل نیز این تیم مدعی اول قهرمانی است و با 7 امتیاز اختلاف نسبت به ولفسبورگ، در صدر جدول قرار دارد.

پپ گواردیولا در نشست خبری امروز خود بار دیگر تاکید کرد که بوندسلیگا یک لیگ ساده برای بایرن نیست.  وی به خبرنگاران گفت:" ما تیم بزرگی داریم و همواره برای رسیدن به پیروزی در بازی هایمان، در طول هفته به سختی تمرین می کنیم. در هر بازی فراوان می دویم و انرژی زیادی درون زمین می گذاریم.پیروز شدن در بوندس لیگا هرگز کار آسانی نیست."

سرمربی اسپانیایی بایرن ادامه داد:" البته ما هنوز باید پیشرفت کنیم و چیزهایی هستند که در بایرن باید بهتر شوند."

گواردیولا در مورد برنده توپ طلای امسال گفت:" مسلم است که بازیکنانی از بایرن، شایسته بردن این عنوان هستند اما در این رقابت، همواره بازیکنانی چون مسی و رونالدو حضور دارند که کار را دشوار می کنند. همه دنیا می دانند که بازیکنان آلمان چند ماه پیش به قهرمانی جهان رسیده اند و شایسته کسب توپ طلا هستند."

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد