تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 هافبک هلندي بايرن مونيخ پيش از انتخاب مرد سال فوتبال جهان به ليونل مسي و کريستيانو رونالدو اداي احترام کرد.



 آرین روبن در مصاحبه با bundesliga.de گفت:" آنها مثل دو غول هستند. دستاورد شش هفت سال اخیرشان فوق‌العاده و باورنکردنی است. آنها مسلما و بدون تردید بهترین بازیکنان جهانند."
از سال 2008 جایزه مرد سال فوتبال جهان بین رونالدو و مسی دست به دست می‌شود. سال گذشته که فرانک ریبری هم نامزد کسب این عنوان بود، علی‌رغم به دست آوردن سه قهرمانی با بایرن مونیخ، در نهایت سوم شد.
با همه این اوصاف روبن معتقد است امسال بازیکنان دیگری هم شانس دریافت توپ طلای جهان را دارند:" کافی است فقط به اف‌سی بایرن نگاه کنید تا بفهمید بازیکنان درجه یک زیادی در دنیا هستند. بعضی‌هایشان در ماه جولای قهرمان جهان شدند. از این حیث بازیکنانی مثل فیلیپ لام، باستین شواین‌اشتایگر، توماس مولر یا مانوئل نویر هم می‌توانند امیدوار باشند. حتی تونس کروس هم شانس دارد. خود من زیاد به توپ طلا فکر نمی‌کنم. با اینکه این می‌تواند بزرگترین جایزه برای یک فوتبالیست باشد و به این معناست که عملکردش و دستاوردهایش مقبولیت یافته، اما به چشم من مهم‌ترین چیز کسب عنوان با تیم باشگاهی یا ملی‌ام است. البته من مثل کل تیم امسال خیلی پیشرفت داشته‌ام و می‌توانم بهتر بازی حریف را بخوانم و در زمین بهتر عمل کنم. همه این‌ها را مدیون پپ گواردیولا هستم."

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد