تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 از هفته سيزدهم ليگ برتر جزيره، لحظاتي پيش تيم منچسترسيتي در ديداري حساس، مقابل ميزبان خود ساوتهمپتون به برتري 3-0 دست يافت.



دیدار بین سیتی و ساوتهمپتون، در واقع جدال بین تیم های دوم و سوم جدول لیگ برتر انگلستان بود و از حساسیت مضاعفی بر خوردار بود. تیم شگفتی ساز ساوتهمپتون با هدایت رونالدو کومان، تا بدینجای فصل تمام معادلات را به هم زده و در رده دوم جدول قرار داشت.

پس از تساوی روز گذشته چلسی در زمین ساندرلند، این بهترین فرصت برای سیتی و ساوتهمپتون بود تا خود را به آبی های لندن نزدیکتر کنند. نیمه اول این دیدار، گلی در پی نداشت هرچند که با برتری محسوس منچسترسیتی همراه بود.

اما در نیمه دوم، شاهد جشنواره ای از گل بودیم. در دقیقه 51، پاس فرناندینیو درون محطوه جریمه به سرخیو آگوئرو رسید. مهاجم آرژانتینی سیتی، توپ را رو به بیرون برای یحیی توره فرستاد و شوت محکم این ستاره ساحل عاجی، گل اول بازی را به دنبال داشت.

دقیقه74 بازی بود که مانگالا مدافع سیتی به دلیل دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد. در حالیکه گمان می رفت ساوتهمپتون با استفاده از یک یار بیشتر، بتواند گل تساوی را به برساند، اینگونه نشد و سیتی روی ضد حمله دو گل دیگر نیز به ثمر رساند.

ابتدا در دقیقه 80، میلنر توپ را از آلدرویلد ربود و لمپارد را بیرون محوطه جریمه صاحب توپ کرد. شوت محکم و دقیق لمپارد در گوشه راست دروازه ساوتهمپتون آرام گرفت و بدین ترتیب حاشیه امنیت سیتی بیشتر شد.

گل سوم اما در دقیقه 88 توسط گائل کلیشی به ثمر رسید. اینبار آگوئرو بود که با یک پاس رو به جلو، کلیشی را درون محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد و ضربه سرضرب و دقیق این فرانسوی، در کنج دروازه میزبان قرار گرفت.

بدین ترتیب سیتی با این پیروزی پرگل و شیرین، 27 امتیازی شد و جای ساوتهمپتون را در جدول اشغال کرد. ساوتهمپتون نیز با 26 امتیاز به رده سوم سقوط کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد