تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

شاگردان رودي گارسيا موفق شدند در يک ديدار خانگي، اينتر را 4-2 شکست دهند و اختلاف امتياز خود با يوونتوس را حفظ کنند.



 این دومین حضور مانچینی روی نیمکت اینتر در طول فصل بود که با اولین شکست او همراه شد. رم بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 21 توسط ژروینیو به گل رسید. هرچند طولی نکشید تا آندره آ رانوکیا، گل تساوی بخش را به ثمر برساند. تلاش‌های دوتیم در این نیمه به نتیجه نرسید و بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید. نیمه ی دوم اما رم بهتر شروع کرد و در همان ابتدا توسط خوزه هوله‌باس به گل رسید ولی بار دیگر اینتر در دقیقه 57 موفق شد بازی را توسط پابلو اوسوالدو به تساوی بکشاند.نتیجه 2-2 هم پایدار نماند و 3 دقیقه بعد، میرالم پیانیچ بار دیگر رم را پیش انداخت. بازی تا پایان با حملات دو تیم همراه بود تا این که در دقیقه 90، بار دیگر پیانیچ برای رم گلزنی کرد تا اینتر، شکستی تلخ در استادیو المپیکو تجربه کرده باشد و مانچینی، بار دیگر طعم شکست با اینتر را پس از مدت‌ها دوری از این تیم بچشد.

بدین ترتیب، رم با 31 امتیاز و 3 امتیاز اختلاف با صدر جدول در رده ی دوم قرار گرفت و اینتر با 17 امتیاز، در رده ی یازدهم جای گرفت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد