تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 منچسترسيتي با ارائه نمايشي درخشان، توانست در خانه ساندرلند به پيروزي 4-1 برسد.



شاگردان گوستاوو پویت برخلاف دیدار برابر چلسی، نتوانستند دردسر زیادی برای مردان پیگرینی ایجاد کنند و در نهایت به یک شکست سنگین تن دادند.

ساندرلند که چند روز قبل توانسته بود چلسی را در خانه متوقف کند، امشب هم بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از اینکه یک موقعیت خوب را در همان دقایق ابتدایی از دست داد، در دقیقه 19 به گل اول بازی رسیدند. ویکام، روی پاس لارسن دروازه جو هارت را باز کرد و تلاش زابالتا برای ممانعت از این گل هم بی فایده بود.

اما برتری ساندرلند تنها دو دقیقه پایدار بود و سرخیو آگوئرو بعد از اینکه با یک لایی، یک مدافع حریف را پشت سر گذاشت، با یک شوت دیدنی، دروازه پانتیلیمون را باز کرد.
برتری سیتی ادامه پیدا کرد و دردقیقه 39، استوان یووتیچ، روی پاس آگوئرو، با ضربه ای دقیق، توپ را از بین پاهای دروازه بان حریف به گل تبدیل کرد. در دقایق باقی مانده نیمه اول توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد تا این نیمه با حساب 2-1 به سود سیتی به پایان برسد.

نیمه دوم هم با برتری سیتی آغاز شد و در دقیقه 55 نوبت زابالتا بود تا بعد از یک و دو با سمیر نصری، گل سوم را به نام خود ثبت کند.
ورود جوزی آلتیدوره و ریکاردو آلوارز هم نتوانست شرایط را به سود ساندرلند تغییر بدهد و این سیتی بود که در دقیقه 71، توسط آگوئرو به گل چهارم رسید. پاس جیمز میلنر، در محوطه جریمه به ستاره آرژانتینی رسید و او با یک ضربه خوب، دروازه حریف را باز کرد. در دقایق باقی مانده توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با حساب 4-1 به سود سیتی به پایان رسید.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد