تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 چلسي با ارائه يک نمايش حساب شده، توانست تاتنهام را در دربي لندن با نتيجه 3-0 شکست بدهد.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، شاگردان مورینیو در این دیدار کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت به سه امتیاز حساس این دیدار رسیدند.

برخلاف انتظار، بازی با برتری تاتنهام آغاز شد اما شاگردان مورینیو بعد از سپری کردن دقایق ابتدایی، توانستند نبض بازی را در دست بگیرند و در فاصله سه دقیقه، دو بار دروازه حریف را باز کنند.

ابتدا هازارد، روی یک و دو با دروگبا، در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و در حالی که لوریس می توانست واکنش بهتری داشته باشد، ضربه ستاره بلژیکی از زاویه بسته وارد دروازه تاتنهام شد.

در دقیقه 22، یک اشتباه دیگر از لوریس، حساب کار را 2-0 کرد. ضربه دروازه بان فرانسوی پیش از رسیدن به نیمه زمین، به هازارد رسید و او هم اسکار را صاحب توپ کرد. ستاره برزیلی هم با یک پاس در عمق، دروگبا را صاحب موقعیت کرد و ستاره ساحل عاجی در حالی که توسط فرتونگن تحت فشار بود، دروازه حریف را باز کرد. تلاش تاتنهام برای کم کردن فاصله بی نتیجه بود و بازی در نیمه اول، با همان دو گل به پایان رسید.
نیمه دوم بازی متعادل تر بود و تاتنهام که برای گرفتن امتیاز، نیاز به گلزنی داشت، حملات بیشتری انجام داد اما آبی ها روی ضد حملات، خطرناک تر ظاهر شدند و در نهایت در دقیقه 73، توسط لوئیک رمی به گل سوم رسیدند.
ستاره فرانسوی که روی پاس سزار آزپلیکوئتا در محوطه جریمه تاتنهام صاحب موقعیت شد، با یک تو سر توپ عالی، فرتونگن را جا گذاشت و با یک بغل پای عالی، دروازه لوریس را باز کرد.
در ادامه هر دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای ایجاد کردند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد تا چلسی 3-0 برنده شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد