تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 لئو مسي در بازي شب گذشته بارسلونا مقابل اسپانيول، بار ديگر با يک هت تريک، کمک کرد تا بارسا 5-1 دربي کاتالونيا را فتح کند.



"ایوان راکیتیچ"، هافبک کروات این فصل بارسا، در مقابل اسپانیول از ابتدا در ترکیب ثابت تیم کاتالانی قرار داشت؛ اما نیمه دوم جای خود را به اینیستا داد. راکیتیچ در انتهای این دیدار به خبرنگاران گفت:

جریان مسابقه

برای زدن گل اول خیلی عذاب کشیدیم. با این حال در مجموع بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتیم و ایده های تاکتیکی خودمان را تا پایان بازی اجرا کردیم. باید به همین روند خوب ادامه دهیم.

نیمه اول دشوار و داوری بازی

در مورد تصمیمات داوری، من نباید صحبت کنم. به هر حال همیشه تصمیم نهایی با داور است. نیمه اول اجازه نفس کشیدن به اسپانیول ندادیم. با این وجود، آنها در تمام خطوط متحد بازی می کردند و کار را برای ما بسیار دشوار کردند.

مسی

حرف زدن در مورد شایستگی های مسی دیگر تکرار شده است. فردا هم یک توپ دیگر را برای ما می آورد تا آن را امضا کنیم (اشاره به یک هت تریک دیگرتوسط مسی.وقتی بازیکنی هت تریک می کند، اجازه دارد تا توپ بازی را با خود به خانه ببرد). مانده ام این بار چه امضایی روی توپ مسی بزنم.همه ما سعی داریم تا به لئو برای رکوردشکنی های دیگر کمک کنیم. او بهترین بازیکن دنیا و حتی تاریخ فوتبال است و توپ طلای 2014 هم حق اوست.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد