تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي پس از صعود تيمش به دور حذفي ليگ قهرمانان، عنوان کرد که نگران قرعه ي بعدي آبي هاست.



شب گذشته چلسی با گل‌های فابرگاس، شورله و میکل، موفق شد 3-1 اسپورتینگ لیسبون را شکست دهد و به همراه شالکه به دور بعد صعود کند. مورینیو تا به حال دوبار قهرمان چمپیونزلیگ شده و در پاسخ به اینکه آیا بازهم می‌تواند قهرمان شود، شانس تیمش را پایین دانست.

او گفت:" باید بگویم که ما به قهرمانی نزدیک بودیم ولی تیممان هیچگاه در سطح تیم فعلی نبود. بنابراین رویای ما قهرمانی است ولی باید دید که آیا کوسه‌ها اجازه ی این کار را به ما می‌دهند یا نه زیرا چندین کوسه‌ در اقیانوس وجود دارد."

مورینیو سپس راجع به شرایط آندره شورله گفت:" وقتی که آماده و سرحال باشد، در برنامه‌های من قرار دارد. وقتی در دور قبل به تیم ملی رفت دچار مشکل شده بودیم.وقتی که برگشت، خیلی مریض شده بود. برای مدت زیادی به مشکل خورده بود و من به او فرصت دادم تا کامل بهبود پیدا کند. ولی به میدان رفت و مقابل نیوکاسل خیلی خوب بازی کرد. حال امروز هم 75 دقیقه بازی کرد و شرایطش را بهبود داد. او باید با شرایط لیگ برتر بهتر هماهنگ شود ولی همچنین در کفش‌های او یک گاو خشمگین است. او بازیکنی است که اگر 3 شوت بزند، مطمئنا یک گل به ثمر خواهد رساند و این یک کیفیت بسیار مهم است."

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد