تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 امشب در آغاز هفته شانزدهم رقابت‌هاي بوندسليگا بايرن مونيخ ميزبان فرايبورگ بود که در پايان موفق شد در ادامه يکه‌تازي‌هايش اين تيم جنوبي را هم از پيش رو بردارد.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، در این دیدار آرین روبن و توماس مولر برای بایرن گلزنی کردند تا با کسب سه امتیاز این دیدار، فاصله شان با وولفسبورگ را به 12 امتیاز افزایش بدهند.

بایرن بازی را مسلط و هوشمندانه آغاز کرد. تا دقیقه 10 توپ را در میانه میدان نگه داشت و گهگاه به سمت محوطه جریمه حریف فشار وارد می‌کرد. در همین دقایق رابرت لواندوفسکی روی سانتر رافینیا قصد داشت با ضربه سر توپ را وارد دروازه حریف کند اما موفق نشد.

یک دقیقه بعد یاران فرایبورگ صاحب موقعیت خوبی شدند ولی در مقابل رافینیا و نویر کاری از پیش نبردند.
خطرناک‌ترین فرصت در این دقایق، توپی بود که فرانک ریبری قصد داشت برای مولر ساخته و پرداخته کند، ولی این توپ با اختلاف اندک از کنار دروازه بیرون رفت.
با اینکه تا اواسط نیمه اول نمایش پایاپایی از دو تیم شاهد بودیم، اما باواریایی‌های میزبان از دقیقه سی توانستند سوار بر بازی شوند و دقیقه 40 حملاتشان بالاخره به ثمر نشست. آرین روبن که در هفته‌های اخیر خیره‌کننده و تحسین‌برانگیز ظاهر شده، توپی که آلونسو و ریبری برایش مهیا کردند را به تور دروازه فرایبورگ چسباند. نیمه اول با حساب یک بر صفر به پایان رسید.
دقایقی از شروع نیمه دوم نگذشته بود که توماس مولر اختلاف را به دو گل رساند. روبن در این گل هم سهم بسزایی داشت.
ده دقیقه بعد ژابی آلونسو به دلیل اینکه احساس ناراحتی می‌کرد ناچار شد زمین مسابقه را ترک کند و گواردیولا ناچارا ژردان شقیری ناراضی را به جای او به میدان فرستاد.
در این نیمه حرکت خاصی از فرایبورگی‌ها شاهد نبودیم و یاران بایرن هم بعد از گل دوم با آرامش بیشتری کار را دنبال می‌کردند و به دلیل آنکه بارها به زمین افتادند و ممکن بود هزینه زیادی روی دست تیمشان بگذارند، احتیاط را چاشنی کارشان کردند. در نهایت بازی با همان دو گل روبن و مولر به سود میزبان به پایان رسید.

نتایج سایر دیدارها:

کلن 0-0 ماینس

هامبورگ 0-1 اشتوتگارت

هانوفر 2-0 آگزبورگ

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد