تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم های چلسی و شفیلد موفق شدند با پیروزی برابر رقبایشان به نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس برسند.



مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس موسوم به کپتال وان کاپ با برگزاری دو دیدار در سه شنبه شب آغاز شد.

تیم فوتبال چلسی در ادامه درخشش در این فصل از لیگ برتر انگلیس، به نیمه نهایی جام اتحادیه نیز رسید، یاران مورینیو تواستند در خانه داربی کانتی با نتیجه ۳-۱ به پیروزی برسند و راهی نیمه نهایی شوند.

در این دیدار مورینیو ترکیبی کامل را با تقریباً ۲ الی ۳ تغییر نسبت به بازی قبلی در لیگ برتر، به زمین فرستاده بود، انها توانستند در دقیقه ۲۳ توسط آزار از حریف جلو بیفتند. در پایان نیمه اول نیز برخورد شدید زوما با چک، باعث مصدومیت شدید این مدافع جوان شد.

چلسی در نیمه دوم با گل دقیقه ۵۶ فیلیپه لوئیز اختلاف را دو برابر کرد، اما یاران مک لارن در دقیقه ۷۱ توسط کریگ برایسون توانستند اختلاف را به حداقل برسانند، آنها که امید داشتند با فشار بیشتر روی چلسی، کار را به تساوی برسانند، در دقیقه ۷۸ ده نفره شدند، تصمیم عجیب و مشکوک ماس داور مسابقه، داربی کانتی را ده نفره کرد و دقایقی بعد شورله روی ریباند توانست حساب کار را ۳-۱ کند تا در نهایت آبی های لندن بتوانند با پیروزی برابر تیم مک لارن راهی دور بعد شوند.

ساوتهمپتون نیز در ادامه روند ناکامی اش، باز هم متحمل شکست دیگری شد، تیم کومان بر خلاف روزهای استثنایی ابتدای فصل، چند هفته است بدجور روی دور باخت قرار گرفته است و این بار نیز شکست ۱-۰ برابر شفیلد باعث شد تا آنها جام اتحادیه را از دست بدهند.

دو بازی دیگر مرحله یک چهارم نهایی چهارشنبه شب برگزار می شود و قرعه نیمه نهایی نیز بعد از بازی های این مرحله انجام خواهد شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد