تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 منچسترسيتي لحظاتي پيش، با پيروزي پرگل خانگي مقابل کريستال پالاس، با يک بازي بيشتر به چلسي 39 امتيازي در صدر جدول رسيد.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، این دیدار، جدال تیم های دوم و شانزدهم جدول بود. سیتی برای پیروزی در این دیدار و هم امتیاز شدن با چلسی، از انگیزه های بسیار بالایی برخوردار بود و در سوی مقابل، کریستال پالاس که پس از پیروزی 3-1 مقابل لیورپول در هفته دوازدهم، در 4 دیدار بعدی، سه تساوی و یک شکست بدست آورده بود، برای کسب یک نتیجه آبرومند به مصاف میزبان قدرتمند خود آمده بود.

 نیمه اول این دیدار با حملات پردامنه سیتی همراه بود اما مهاجمین این تیم قدر موقعیت ها را ندانستند و در نهایت، این نیمه بدون گل خاتمه یافت.

 

اما نیمه دوم، حکایت دیگری داشت.ابتدا دقیقه 49، زابالتا روی پاس عمقی توره، درون محوطه جریمه صاحب موقعیتی عالی شد اما ترجیح داد به سیلوا پاس به عقب بدهد. ضربه داوید سیلوا با برخورد مختصر به مدافع پالاس وارد دروازه شد تا گل اول سیتی به ثمر برسد.

 دقیقه 61 باز هم این سیلوا بود که هم خودش و هم تیمش را دو گله کرد. این بار کولاروف از جناح چپ، پاس خوبی برای سیلوا ارسال کرد و این هافبک اسپانیایی دروازه پالاس را برای بار دوم گشود.




در ادامه، تیم میهمان توسط بولاسی به یک گل دست یافت که کمک داور این گل را آفساید اعلام کرد. بازی به دقیقه 81 رسیده بود که یحیی توره گل سوم را نیز به ثمر رساند. فرار خسوس ناواس و پاس خوب او به جناح چپ برای میلنر و در ادامه، پاس رو به عقب این بازیکن به توره، با شوت پای چپ محکم این هافبک ساحل عاجی همراه شد که توپ پس از برخورد با تیرک، وارد دروازه شد تا سیتی 3-0 پیش بیفتد.

در نهایت این بازی با همین نتیجه به پایان رسید و آبی های شهر منچستر با امتیازی برابر با چلسی در رده دوم باقی ماندند. سیتی اگر یک گل دیگر می زد به صدر جدول صعود می کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد