تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

منچستريونايتد در هفته بيستم ليگ برتر، به دومين تساوي خود در سه بازي اخير دست يافت و در زمين استوک با نتيجه 1-1 متوقف شد.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، دو تیم یونایتد و استوک در زمین تیم استوک سیتی در شرایطی به مصاف هم آمده بودند که میزبان، دو بازی اخیر خود را برده بود و یونایتد پس از برتری 3-1 بر نیوکاسل، هفته گذشته در زمین تاتنهام بدون گل متوقف شده بود.

اولین بازی دو تیم در سال 2015، جدال جذاب و پرحادثه ای بود. در نیمه اول، بازی متعادلی از سوی هر دو تیم شاهد بودیم اما استوک که بازی را خوب شروع کرده بود، خیلی زود به گل دست یافت. دقیقه 2 بازی بود که آرناتوویچ، ضربه کرنر را روی دروازه یونایتد فرستاد، پیتر کراوچ با سر، روی توپ اثر گذاشت و در ادامه، این توپ بیرون شش قدم به "شاوکراوس" رسید و این بازیکن اسبق یونایتد، با ضربه دقیق پای راست، دروازه دخیا را باز کرد.


یونایتد برای جبران گل خورده جلو کشید اما این استوک بود که بار دیگر می توانست به گل دست یابد. اشتباه اوانز باعث شد تا دیوف با دخیا تک به تک شود اما ضربه بد پای چپ این بازیکن، به بالای دروازه رفت.

سرانجام این یونایتد بود که در دقیقه 26، موفق به زدن گل تساوی شد. رادامل فالکائو، در شلوغی جلوی دروازه، کرنر ارسالی وین رونی را به گل تساوی بخش شیاطین سرخ تبدیل کرد تا یونایتد نیمه اول را بازنده به رختکن نرود.


نیمه دوم با میدانداری یونایتد آغاز شد و بازیکنان این تیم سعی در کنترل توپ و میدان را داشتند اما به تدریج این استوک بود که جلوتر آمد و یکی دو فرصت خوب گلزنی را نیز به دست آورد. در یک صحنه، در دقیقه 64 بازی، ضربه سر پیتر کراوچ درون محوطه جریمه به دستان اسمالینگ برخورد کرد اما داور بازی اعتقادی به پنالتی نداشت. این صحنه، اعتراض شدید بازیکنان استوک را در پی داشت.


چند دقیقه بعد، بازهم کرواچ روی دروازه یونایتد خطرساز شد. این بار ضربه سر او به تیرک دروازه یونایتد برخورد کرد. کمی بعد، فان پرسی می توانست یونایتد را پیش بیندازد اما موفق به انجام این کار نشد. در ادامه، منچستری ها برای زدن گل برتری روی دروازه میزبان خیمه زدند اما موفق به باز کردن دفاع چند لایه استوک نمی شدند.

یانوزای و رافائل در این نیمه به جای فالکائو و اشلی یانگ وارد زمین شدند اما تلاش آنها نیز مثمر ثمر واقع نشد و یونایتد به دومین تساوی متوالی خود دست یافت. منچستریونایتد با این یک امتیاز، 38 امتیازی شد و جایگاه سوم خود را حتی در صورت پیروزی ساوتهمپتون حفظ خواهد کرد. استوک نیز 27 امتیازی شد و در میانه های جدول باقی ماند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد