تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

نیمه اول

دو تیمِ تاتنهام و چلسی در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که یکی برای حفظ صدرنشینی خود تلاش می کرد و دیگری برای ارتقا جایگاه خود و نزدیک شدن به چهار تیم برتر تلاش می کرد.

در هر صورت بازی در ابتدا تقریباً آرام آغاز شد تا اینکه در دقیقه ده، موسی دمبله به جای رایان میسِن به بازی آمد. پس از این تعویض بود که چلسی قدرت گرفت و به تیم برتر میدان تبدیل شد و پس از چند فرصت که توسط ادن آزارد و اسکار از دست رفت؛ دیگو کوستا موفق شد دروازه تاتنهام را باز کند('18). این گل اما چندان دوام نداشت و دقایقی بعد با شوت دیدنیِ هری کین، بازی به تساوی کشیده شد ('30). اما تاتنهام که به این گل نیز قانع نبود، حملات خود را گسترش داد و بدین ترتیب موفق شد در دقایق پایانی نیمه، توسط دنی رز به گل برسد ('44). پیش از این گل ضربه ناصر چادلی به تیرک دروازه چلسی برخورد کرد. چند دقیقه پس از گل رز نیز، اندرو تاوسند موفق شد از روی نقطه پنالتی، اختلاف را به دو گل برساند('4+45) تا تاتنهام بر خلاف انتظارات، با پیروزی ای قاطع نیمه اول را به پایان برساند.


نیمه دوم

اما یکی از بدترین نتایج اخیر چلسی در برابر تاتنهام در سال های اخیر به همین جا ختم نشد و با آغاز نیمه دوم، تاتنهام در ادامه روند فوق العاده خود در این بازی، موفق شد گل چهارم خود را نیز در نهایت تعجب توسط هری کین به ثمر برساند ('52). خیلی سریع اما شاگردان ژوزه مورینیو در پی جبران مافات، یکی از گل ها را روی همکاری ادان آزارد و سسک فابرگاس جبران کردند و اختلاف باز هم به دو گل رسید('61). پس از این گل هرچند انتظار می رفت چلسی به دنبال کمتر کردن اختلاف نتیجه باشد، اما این تاتنهام بود که حملاتی را روی دروازه چلسی ترتیب داد و این حملات منجر به گل پنجم تاتنهام شدند تا یکی از تاریخی ترین نتایج دربی لندن میان چلسی و تاتنهام شکل بگیرد. این گل توسط ناصر چادلی به ثمر رسید ('78). شرایط اما به همین شکل باقی نماند و کاپیتان تری، موفق شد در ده دقیقه آخر با گل خود اختلاف را باز هم کمتر کند ('87). در نهایت نیز بازی با همین نتیجه به پایان رسید. هم اکنون چلسی از نظر امتیاز، تفاضل گل و گل زده و حتی گل خورده با سیتی با سیتی برابر است و به نوعی با سیتی به صورت اشتراکی در صدر جدول حضور دارد. تاتنهام نیز با این پیروزی ارزشمند موفق شد تا جایگاه پنجم پیش آید و جای رقیب دیگر خود در لندن، یعنی آرسنال را در این رتبه بگیرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد