تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

کادنا کوپه شب گذشته پرده از اختلاف ميان لوئيس انريکه و لئو مسي برداشت.



مسی شب گذشته در میان تعجب همگان، بازی مقابل سوسیداد را از روی نیمکت آغاز کرد. بسیاری بر این گمان بودند که مسی به دلیل دیر بازگشتن از تعطیلات و آماده نبودن، از سوی انریکه نیمکت نشین شده اما کادنا کوپه فاش ساخت که مدتی است که بین انریکه و مسی، اختلافاتی بوجود آمده و این مساله در اولین جلسه تمرینی بارسا در سال جدید علنی شده است.

به ادعای کادنا کوپه و به نقل از موندودپورتیوو،در بازی 5 به 5 درون تیمی در کمپ تمرینی بارسلونا، انریکه به عنوان داور، از اعلام خطا در چند صحنه روی مسی خودداری می کند که این مساله عصبانیت مسی را به دنبال داشته است.مسی پس از این اتفاق در جمعی خصوصی عنوان می کند که از استبداد انریکه در زمین تمرین و نیز در رختکن به ستوه آمده است.

انریکه در نهایت تصمیم می گیرد که از مسی در مقابل سوسیداد استفاده نکند اما پس از عقب افتادن تیمش، ناچار می شود تا فوق ستاره خود را وارد زمین کند. تعویضی که در نهایت جواب نداد.لازم به ذکر است که مسی امروز هم در تمرین بارسلونا به بهانه بیماری حاضر نشد.

تابستان آینده، تابستان بسیار مهمی در زندگی ورزشی مسی خواهد بود. چلسی، پی اس جی و منچسترسیتی، به شدت خواهان به خدمت گرفتن این نابغه آرژانتینی هستند و بروز چنین اختلافاتی درون بارسلونا، بدون شک به سود تیم های خواهان مسی خواهد بود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد