تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 لوکاس پودولسکي، پنجشنبه هفته گذشته رسما به اينتر پيوست و اولين بازي خود با پيراهن اين تيم را نيز روز سه شنبه مقابل يوونتوس انجام داد.



اینتر یک نیم فصل بسیار بد را پشت سر گذاشته اما نمایش نیمه دوم این تیم مقابل یوونتوس، بسیار امیدوار کننده بود. پودولسکی در گفتگو با گاتزتا در مورد دلیل پیوستنش به اینتر گفت:" همه رونالدو (برزیلی) را می شناسند. او سال ها برای اینتر بازی کرده و برای من یک بت محسوب می شد. صحبت های او در مورد اینتر مرا متقاعد کرد به اینتر بیایم. او از اینتر همواره به نیکی یاد می کند و همین برای آمدن من به اینتر کفایت می کرد."

پودولسکی در مورد هدف اصلی اینتر در این فصل گفت:" اینتر بی شک یکی از 10 باشگاه برتر دنیاست.این تیم افتخارات زیادی را در سطح اروپا کسب کرده و اگر بتوانیم وظایفمان را درست انجام دهیم، صعود به لیگ قهرمانان فصل بعد، دور از دسترس نیست. من کاملا روی همین هدف تمرکز کرده ام."

پودولسکی در مورد پیوستن شقیری به اینتر و تنگ شدن احتمالی جای او در این تیم گفت:" شقیری بازیکن بسیار خوبی است و من مطمئنم که او در اینجا می درخشد. شقیری برای کمک به اینتر می آید و نه چیز دیگری."

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد