تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

اینتر با کسب بردی حساس در برابر جنوا، نسبت به آینده خود در مسابقات این فصل سری آ، امیدوار شد. آبی های شهر میلان که تحت هدایت روبرتو مانچینی جان تازه ای گرفته اند، به خوبی می دانستند که در صورت پیروزی در برابر رقیب مستقیم، می توانند چند رتبه در جدول صعود کنند.



مطابق انتظار، اینتر بازی را تهاجمی آغاز کرد و سعی کرد در همان ابتدای بازی، به گل برسد. اتفاقی که تحقق یافت و رودریگو پالاسیو میزبان را ازحریف پیش انداخت. اینتری ها در ادامه عقب ننشستند و بازی قابل قبولی را از خود ارائه دادند. ایکاردی بارها می توانست زودتر نام خود را در بین گلزنان بازی قرار دهد.



شرح گل ها:

رودریگو پالاسیو (دقیقه 12): شوت ایکاردی با واکنش خوب ماتیا پرین مواجه شد که پالاسیو در برگشت، اولین گل شاگردان مانچینی را به ثمر رساند.

مائورو ایکاردی (دقیقه 39): مهاجم جوان نراتزوری، سرانجام زهر خود را ریخت. کرنر بدست آمده را هرنانس به داخل محوطه جریمه جنوا فرستاد و مائورو ایکاردی بالاتر از همه، توپ را به گوشه دروازه پرین هدایت کرد.

آرماندو ایتزو (دقیقه 85): گاسپرینی امیدوار شد. شوت سرکش تینو کوستا با واکنش ناقص هندانوویچ همراه بود و ایتزو توپ بلوکه شده را وارد دروازه کرد.

نمانیا ویدیچ (دقیقه 88): مدافع بلندقامت صربستانی که جانشین آندره آ رانوکیای محروم شده بود، بازی خوب خود را با یک ضربه سر زیبا تکمیل کرد.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد