تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 دربي دلا کاپيتاله، بين دو تيم آ اس رم و لاتزيو لحظاتي پيش با تساوي 2-2 خاتمه يافت.



این بازی به میزبانی تیم رم برگزار می شد و قرمزها به قصد کسب پیروزی و گرفتن جای یووه در صدر، به مصاف همشهری آبی پوش خود آمده بودند. رم از 4 بازی قبلی خود 8 امتیاز و لاتزیو 10 امتیاز بدست آورده بود.

بازی با میدان داری لاتزیو آغاز شد و حملات این تیم زهردار تر از رم بود.بهترین فرصت لاتزیو را تا قبل از گل اول، کاندروا در دقیقه 11 از دست داد. سرانجام آبی ها در دقیقه 25 توسط کاپیتان خود "مائوری"، به گل دست یافتند. نایانگولانگ در میانه زمین توپ را از دست داد و توپ به اندرسون برزیلی رسید. پاس عالی فلیپه اندرسون از راست، نصیب مائوری شد که از کمند دفاعی رمی ها گریخته بود و ضربه تمام کننده این بازیکن، گل اول لاتزیو را در پی داشت.4 دقیقه بعد نوبت به اندرسون رسید تا از روی پاس مائوری گلزنی کند. ضربه پای چپ این بازیکن از زیر دستان دسانتیس به گل دوم لاتزیو بدل شد.


در ادامه بازی، رم نتوانست خطری جدی روی دروازه لاتزوی بوجود بیاورد و بازی با برتری دو گله لاتزیو در این نیمه به اتمام رسید.
در نیمه دوم، گارسیا تصمیم گرفت تا استروتمن و لیائیچ را وارد زمین کند و با همین دو تعویض و درخشش توتی، ورق بازی به سود رم برگشت. دقیقه 48، استروتمن هلندی از چپ یک پاس عالی را درون محوطه جریمه برای توتی فرستاد و کاپیتان رمی ها با یک شوت محکم، توپ را به گوشه مخالف دروازه بان لاتزیو فرستاد.


رم پس از این گل، به شدت روی دروازه لاتزیو حمله ور شد و بخصوص روی شوت ایتوربه از 25 متری می توانست به گل تساوی هم دست یابد اما مارکتی این توپ را به زیبایی به کرنر فرستاد. سرانجام در دقیقه 64، رم مزد برتری خود را با زدن گل مساوی گرفت. این بار هولواس از چپ سانتری را روی دروازه لاتزیو فرستاد که توپ در نقطه کور دروازه بان به توتی رسید که با سماجت، خودش را به این توپ رسانده بود. ضربه آکروباتیک توتی به همان جایی رفت که توپ او در صحنه گل اول رفته بود.


پس از این گل، توتی در حرکتی جالب اقدام به گرفتن سلفی پشت دروازه لاتزیو کرد. پس از به ثمر رسدن گل تساوی رم، بازی کمی به تعادل کشیده شد و دو تیم فرصت های نصفه و نیمه ای برای گلزنی بدست می آوردند که نتیجه ای برای دو تیم نداشت.

اما دقیقه90 بازی، بهترین فرصت لاتزیو توسط کلوزه از دست رفت. کلوزه روی پاس کاندروا، درون محوطه جریمه صاحب بهترین موقعیت برای زدن گل سوم لاتزیو شد اما دسانتیس، معجزه وار از روی خط، توپ را دفع کرد و اجازه نداد تا رم بازنده این میدان باشد.
در نهایت این بازی جذاب با نتیجه 2-2 مساوی خاتمه یافت و دو تیم جایگاه های دوم و سوم خود را حفظ کردند. رم 40 امتیازی است و لاتزیو 31 امتیازی.

نتیجه بازی رم و لاتزیو

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد