تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا پس از شکست برابر رئال سوسیداد و پشت سر گذاشتن هفته ای پر التهاب و دشوار توانستند با پیروزی و شکست طلسم ناکامی های خود برابر دیگو سیمئونه و شاگردانش بار دیگر امیدهای خود را برای کسب موفقیت در ادامه رقابت ها زنده نگاه دارند.



در حساس ترین دیدار هفته هجدهم رقابت های لالیگا دو تیم مدعی بارسلونا و اتلتیکو مادرید به قضاون اوندیانو ماینکو در استادیوم نیوکمپ به مصاف هم رفتند.

نیمه نخست این مسابقه مطابق انتظار با مالکیت توپ شاگردان لوئیز انریکه همراه بود، اما نکته اصلی و متفاوت این دیدار نسبت به بازی های فصل گذشته را می توان در خستگی بازیکنان اتلتیکو مادرید پس از دربی هفته گذشته برابر رئال و روحیه و انگیزه بالای آبی اناری ها برای جبران ناکامی های گذشته برابر این تی جست و جو کرد. جایی که تیم میزبان با تکیه بر مثلث آماده و تهاجمی خود خیلی زود توانست توسط نیمار به گل برسد و پس از آن نیز با فشار بالا و غلبه بر خط هافبک جنگنده اتلتیکو در ضد حمله موقعیت های فراوانی را توسط نیمار، لوئیز سوارز و لئو مسی ایجاد کرد و در نهایت توانست نیمه نخست را با دو گل برتری به اتمام برساند.


► شرح گل های بازی:

دقیقه 12: دربیل دو طرفه تماشایی لئو مسی در درون محوطه جریمه با پاس در عرض او همراه شد تا توپ پس از برخورد به لوئیز سوارز در آستانه دروازه توسط نیمار به گل اول بازی تبدیل شود.

دقیقه 35: در موقعیتی مشکوک به خطای هند لئو مسی با حرکت و توپ گیری از میانه میدان دفاع اتلتیکو را به هم ریخت تا پاس طلایی وی به لوئیز سوارز را این مهاجم اروگوئه ای با بغل پای حرفه ای خود به گل دوم مسابقه تبدیل کند.

دقیقه 47: در موقعیتی کاملا مشکوک داور مسابقه برخورد لیونل مسی با خسوس گامز را خطای پنالتی تشخیص داد تا ماریو مانژوکیچ با ضربه خود به سقف دروازه بارسا اختلاف را به حداقل برساند.



► حاشیه بازی:

در ابتدای این مسابقه و به علت حمله تروریستی هفته گذشته  در کشور فرانسه یک دقیقه سکوت به احترام درگذشتگان این حادثه به انجام رسید.

به علت تبدیل شدن به برترین گلزن تاریخ رقابت های لالیگا از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا تقدیر ویژه ای از این مهاجم آرژانتینی به عمل آمد.



Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد