تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دیدار برگشت رئال مادرید و اتلتیکومادرید در مرحله یک هشتم کوپا دل ری امشب در زمین رئال برگزار خواهد شد.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، شاگردان کارلو آنچلوتی که در دیدار رفت با نتیجه 2-0 شکست خوردند حالا برای عبور از این مرحله، کار سختی در خانه پیش روی دارند.


رئال مادرید

شاگردان کارلتو، فصل خوبی را تا به اینجا سپری کردند ولی در 4 بازی مقابل اتلتیکو مادرید، متحمل 3 شکست و 1 تساوی شده‌اند. به نظر می‌رسد سیمئونه به خوبی می‌داند چطور مقابل رئال تیمش را بچیند و به میدان بفرستد. رئال در 5 بازی اخیر، 3 پیروزی و 2 شکست بدست آورده و حالا با چالشی بسیار سخت روبرو خواهد بود. رونالدو در بازی رفت نیمکت نشین بود ولی سرمربی ایتالیایی تایید کرد که در دیدار برگشت، از تمامی بازیکنانش استفاده خواهد کرد. همچنین کیلور ناواس دروازه بان رئال خواهد بود. به جز مودریچ و آربلوا، همگی بازیکنان سپیدپوشان در لیست بازی قرار گرفتند.


اتلتیکومادرید

شاگردان دیگو سیمئونه به گربه سیاه رئال مادرید تبدیل شده اند. در 4 دیدار این فصل، 3 پیروزی بدست آورده اند و حالا حتی با شکست 1-0 هم مستقیما به دور بعد صعود خواهند کرد. سیمئونه پیش از بازی عنوان کرد که رئال به راحتی می‌تواند به هر تیمی 6 گل به ثمر برساند و او قصد ندارد این بازی را آسان بگیرد. احتمالا بر خلاف بازی رفت، اتلتیکو نیز از ترکیب اصلی اش استفاده خواهد کرد. با این حال، در فاصله بازی رفت و برگشت، اتلتیکو به مصاف بارسلونا رفت که 3-1 مقابل این تیم شکست خورد و در رده ی سوم لالیگا باقی ماند. رئالی ها برای این دیدار بلیت برنابئو را ارزان تر کرده اند و سیمئونه و شاگردانش باید خود را برای بازی مقابل ورزشگاهی پر از جمعیت آماده کنند.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد