تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 رئال مادريد امشب کار بسيار دشواري مقابل اتلتيکو مادريد براي جبران شکست 2-0 بازي رفت پيش رو دارد. با اين حال قرار است که هواداران رئال به دعوت آربلوا و کارواخال، براي روحيه دادن به بازيکنانشان، در برنابئو، جوي شبيه به جو ال کلاسيکو ايجاد کنند.




سیمئونه در پاسخ به سوالی در مورد نقش جوی که هواداران رئال قرار است در بازی امشب ایجاد کنند، در نتیجه پایانی بازی گفت:" به عقیده من هواداران همیشه نقشی موثر در بالابردن روحیه بازیکنان دارند.آنها می توانند با ایجاد یک جو پرشور، اعتماد به نفس تیمشان را بالاتر ببیرند اما این بازیکنان هستند که داخل زمین بازی می کنند نه هواداران و نتیجه را آنها تعیین می کنند. ما در مقابل رئال در بازی رفت، نتیجه مثبتی کسب کردیم اما مقابل قهرمان اروپا و جهان، هیچگاه نباید به پیروزی و صعود اطمینان داشت. باید در بازی امشب بسیار مراقب باشیم و تمرکزمان را از دست ندهیم."
کارنامه دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو در مقابل رئال، کارنامه خوب و قابل قبولی است و تیم تحت هدایت او، در سه دربی اخیر پیروز میدان بوده است.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد