تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

نتیجه بازی رئال مادرید و اتلتیکومادرید

دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان سیمئونه پس از پیروزی 2-0 در دیدار رفت، در دیدار برگشت نیز با تساوی 2-2 در مجموع با نتیجه 4-2 به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

 

 

شــرح بازی

دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و در مقابل 81,000 هوادار به مصاف هم رفتند تا دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل را برگزار کنند. در ابتدای مسابقه نیز کریستیانو رونالدو از توپ طلای خود رو نمایی کرد.



رئال مادرید که بازی رفت را 2-0 واگذار کرده بود، در این دیدار نیز شروع بسیار نا امید کننده ای داشت و در همان دقیقه نخست روی اشتباه مدافعان خود، دروازه اش را باز شده دید تا برای صعود نیاز به چهار گل داشته باشد. شاگردان آنچلوتی بعد از این گل بر بازی سوار شدند و به حملات خود ادامه دادند تا اینکه در دقیقه '20 راموس کار را به تساوی کشاند. روخی بلانکوس با تمام نفرات و با تمام وجود دفاع می کرد و همین باعث شد تا حتی با وجود مالکیت 75% توپ در بازیکنان رئال مادرید و حضور مداوم آنها در اطراف و داخل محوطه جریمه اتلتیکو نیز، نیمه نخست با نتیجه 1-1 به پایان برسد.



 نیمه دوم هم با گل شروع شد! ضد حمله سریع اتلتیکو باز هم با گریزمان و تورس و مهاجمی که ظاهراً در مقابل رئال مادرید کاملاً به روزهای اوج خود بازگشته است عملاً حذف رئال مادرید را قطعی کرد. رئال مادرید به مانند نیمه اول بار دیگر پس از دریافت گل حملاتش را شروع کرد و در دقیقه '54 توسط رونالدو به گل تساوی دست یافت. در دقیقه '57 فرناندو تورس جای خود را به آردا توران داد و در طرف دیگر هم واران جای په په که مصدوم شده بود را گرفت. در دقیقه '71 خسه به جای هامس وارد میدان شد و در طرف دیگر هم گابی به جای گریزمان به بازی آمد.

رئال مادرید رفته رفته تسلیم شد و دیگر تلاش چندانی برای گلزنی نمی کرد تا اینکه در نهایت بازی با نتیجه 2-2 به پایان رسید و فرناندو تورس همراه با سرخیو راموس سرنوشت این بازی را رقم زدند و اتلتیکو در مرحله بعد احتمال زیاد باید حریف بارسلونا باشد.


شرح گل ها

  دقیقه '1 (فرناندو تورس)(0-1): اشتباه په په در میانه میدان با فرار گریزمان همراه شد تا در نهایت او توپ را در عرض به فرناندو تورس پاس دهد و این بار روی اشتباه راموس، تورس با پای چپ اولین گل خود با پیراهن اتلتیکو را به ثمر رساند.

  دقیقه '20 (سرخیو راموس)(1-1): ارسال ضربه ایستگاهی تونی کروس از سمت راست با ضربه سر دیدنی کاپیتان امشب رئال مادرید وارد دروازه اوبلاک شد.

  دقیقه '46 (فرناندو تورس)(1-2): ضد حمله ای سریع از گریزمان و پاس در عمق او به تورس، با سر توپ عالی این بازیکن همراه شد تا په په را از پیش رو برداشته و به راحتی دروازه ناواس را باز کند.

  دقیقه '54 (کریستیانو رونالدو)(2-2): گرت بیل از سمت چپ توپ را به مقابل دروازه فرستاد تا کریستیانو رونالدو با جهشی بلند و ضربه سر دروازه اتلتیکو را باز کند.
ترکیب دو تیم و آمار بازی


حواشــی بازی

در ابتدای مسابقه، همانطور که بازیکنان و سرمربی رئال مادرید از هواداران خواسته بودند، آنها به شدت از تیم خود حمایت کردند و این را حتی پیش از شروع مسابقه نیز با استقبال از اتوبوس تیم نشان دادند و سپس در داخل ورزشگاه نیز جوی وحشتناک ایجاد کرده بودند.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد