تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

کریستیانو رونالدو گل دوم و تساوی بخش رئال را به ثمر رساند اما این گل هم سودی برای رئال مادرید نداشت و تنها مانع از شکست این تیم در دربی ال مادریلنیو شد. بهترین بازیکن دو سال اخیر جهان در پایان دیدار رئال مادرید و اتلتیکو که به تساوی 2-2 انجامید، در جمع خبرنگاران گفت:



جریان مسابقه

می دانستیم که اتلتیکو با پشتوانه دو گل بازی رفت به برنابئو می آید. در هر دو نیمه گل خیلی زودهنگامی دریافت کردیم و باید بگویم که حذف شدن بدین روش، ناامید کننده و دردناک است.از بازی نیمه اولمان به وجد آمدم. از آن بهتر نمی توانستیم بازی کنیم.روی هر دو گل خورده بسیار بدشانس بودیم.

توپ طلا

چیزی در من تغییر نکرده است. همچنان برای کمک به رئال از حداکثر انگیزه برخوردارم.در لالیگا هنوز اولیم و در چمپیونزلیگ هم شانس بالایی داریم.امیدوارم در دو هفته آینده، به همان فرم قبل از تعطیلات برگردیم.

اتلتیکو مادرید

اتلتیکو فوتبال جذابی بازی نمی کند. آنها خیلی دفاعی هستند.همیشه منتظرند تا یک کرنر یا یک توپ کاشته به دست بیاورند.در هر صورت باید به مربی و بازیکنانشان احترام گذاشت.

هواداران رئال

فقط می توانم از آنها عذرخواهی کنم. آنها یار دوازدهم ما در این مسابقه بودند.می توانستیم در نیمه دوم بهتر بازی کرده و  نتیجه بهتری کسب کنیم. استقبال آنها بیرون ورزشگاه، زمانیکه با اتوبوس به برنابئو آمدیم، فوق العاده بود.

رقبای رئال

اتلتیکو یک تیم متحد است که بازیکنانش مدتهاست کنار هم بازی می کنند. والنسیا هم تیم خوبی است. در راس همه بارسلونا قرار دارد که مثل ما کاندید قهرمانی در همه رقابت هاست. این مساله به نفع لالیگاست.

به دور از فرم ایده ال

نمی توان همیشه گلزنی کرد و در بهترین شرایط قرار داشت. من بازیکنی فرازمینی نیستم. اگر فکر می کنید من باید همیشه خوب باشم، بخاطر خوب نبودنم از شما عذرمی خواهم.هنوز در شرایط ایده آل خودم قرار ندارم.دیگر به بازی با درد عادت کرده ام هرچند که مصدومیت سابقم برطرف شده است. در طول دو تا سه هفته آینده، شرایط خودم و تیم بهتر خواهد شد.

کوپا دل ری

نباید ارزش این جام را پایین آورد اما لالیگا و لیگ قهرمانان مسلما مهمتر هستند.می خواستیم اتلتیکو را حذف کنیم اما از همین شکست هم می توان نتایج مثبتی گرفت.برخی مواقع یک قدم به عقب برداشتن بهتر از دو قدم به جلو است.


 کريستيانو رونالدو که پيش از شروع دربي مادريد، از توپ طلاي خود در برنابئو رونمايي کرده بود، با وجود گلزني مقابل اتلتيکو، نتوانست مانع حذف تيمش شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد