تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

عمان و کويت، فردا در ديداري تشريفاتي در شهر نيوکاسل به مصاف هم خواهند رفت.



دو تیم بدون امتیاز گروه A مسابقات، برای خروجی آبرومندانه از تورنمنت، رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت تا بلکه بتوانند یک پیروزی در این جام بدست بیاورند.

عمان

آخرین پیروزی عمان در یک دیدار رسمی به برتری 5-0 برابر کویت در جام خلیج فارس مربوط می شود. یکی از سنگین ترین شکست های تاریخ فوتبال کویت. عمانی ها در آن تورنمنت چهارم شدند.شاگردان پل لگوئن، در دیدار مقابل استرالیا بازی را خوب شروع کردند اما هر چه از زمان بازی گذشت، استرالیا بر بازی مسلط تر شد و در نهایت عمان با 4 گل شکست خورد و امیدش برای صعود به صفر رسید. عمانی ها در بازی اول خود نیز مغلوب کره جنوبی شده بودند. چشم امید عمان به گلزنی المقبالی در بازی فرداست.

کویت

کویتی ها بی شک برای گرفتن انتقام شکست 5-0 به مصاف عمان خواهند رفت. این تیم نیز همچون عمان هر دو بازی قبلی خود را با شکست پشت سر گذاشته و برای حفظ اعتبارش فردا به میدان خواهد رفت.کویت در مقابل کره جنوبی، بازی خوب و قابل قبولی ارائه داد اما با بدشانسی نتوانست از آن دیدار، امتیازی کسب کند. سرمربی کویت در پایان بازی با کره گفته بود که دیدار مقابل عمان برای آنها بسیار مهم است و با وجود ناامید بودن از صعود، برای کسب سه امتیاز در آن بازی تیمش را به زمین می فرستد.





دو تيم استراليا و کره جنوبي فردا در شهر بريسبين، ديدار آخر خود در مرحله گروهي را به منظور تعيين سرگروه برگزار خواهند کرد.

به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، هر دو تیم، بازی های قبلی خود را پیروز شده و صعود خود را حتمی کرده اند؛ با این حال نبرد برای تعیین تیم اول گروه، نوید یک بازی جذاب و زیبا را می دهد.دیداری که اولین فینال زودهنگام این تورنمنت به حساب می آید.


استرالیا

استرالیا با زدن 8 گل در دو بازی و تفاضل گل 7، با یک مساوی نیز به عنوان تیم اول گروه صعود خواهد کرد اما بعید است که میزبان، در حضور انبوه هوادارانش، برای تساوی مقابل کره به میدان بیاید. پوستکوگلو، برای بازی فردا، جدیناک را که به تازگی بهبود پیدا کرده در اختیار خواهد داشت اما شاید برای جلوگیری از هر گونه ریسک، به او میدان ندهد.
زوج داویدسون و بهیچ در قسمت چپ زمین، تاکنون برای کانگوروها جواب داده و نقطه برتری این تیم در بازی فردا نیز به حساب می آید. فردا ممکن است اسپیرانویچ که یک کارت زرد دارد، استراحت کند و به جای او، ویلکینسون از ابتدا به میدان برود.متیو لکی و کروزه نیز آماده بازی هستند اما اگر سرمربی استرالیا بخواهد به آنها استراحت بدهد، برنز و اوئار، می توانند اولین بازی خود در تورنمنت را تجربه کنند. احتمال بازی کردن مارک برشیانو نیز در مقابل کره جنوبی بالاست.

کره جنوبی

بازی پرانتقاد کره مقابل کویت، انتقاد شدید اولی اشتیلیکه را به دنبال داشت و او صراحتا عنوان کرد که اگر بازیکنانش اینگونه ضعیف در مقابل استرالیا ظاهر شوند، هیچ شانسی برای پیروزی نخواهند داشت. کره جنوبی برای صعود به عنوان تیم اول، نیاز مبرم به کسب پیروزی در مقابل استرالیا دارد اما شکی نیست که این یک ماموریت دشوار برای شاگردان اشتیلیکه خواهد بود.
اشتیلیکه در بازی مقابل کویت به دلیل مصدومیت و بیماری برخی بازیکنانش، مجبور به انجام 7 تغییر شده بود و برای بازی فردا نیز لی چونگ یونگ را در اختیار نخواهد داشت. نام تائه هی که زننده تک گل پیروزی بخش مقابل کویت بود نیز احتمالا از ابتدا به میدان خواهد رفت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد