تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش تک گل ،  تيم فوتبال عمان موفق شد با تک گل المقبالي، حريف خود کويت را شکست دهد و جام ملت‌هاي آسيا را با پيروزي به پايان برساند.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، دو تیم که حذف شدنشان از جام ملت‌های آسیا، پیش از این دیدار مسجل شده بود، در دیداری تشریفاتی به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان لوگوئن موفق شدند 1-0 حریف خود را شکست دهند. نیمه ی اول بازی، اتفاق خاصی نداشت و دو تیم موفق نشدند خطر خاصی روی دروازه ی یکدیگر ایجاد کنند ولی کویت بازی بهتری ارائه داد و توپ و میدان را بیشتر از حریف در اختیار داشت.

نیمه ی دوم نیز در ابتدا سرد و بی روح پیگیری می‌شد و به نظر می‌رسید حذف شدن دو تیم، تاثیر زیادی در روند بازی دارد. کویت از دقیقه 60 بازی را در دست گرفت ولی بر خلاف جریان بازی، المقبالی موفق شد روی یک سانتر دقیق، با یک هد حساب شده و قدرتمند تک گل بازی را به ثمر برساند. در 20 دقیقه پایانی،تلاش های کویت به در بسته خورد و شاگردان ویرا موفق نشدند گل خورده را جبران کنند و بازی با نتیجه 1-0 به پایان رسید.

بدین ترتیب، عمان با 3 امتیاز و یک پیروزی از 3 بازی، سوم شد و کویت با 3 شکست و بدون امتیاز، در رده ی چهارم گروه قرار گرفت.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد