تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

نتیجه بازی استون ویلا و لیورپول

به گزارش تک گل ، تیم فوتبال لیورپول در بیست و دومین مسابقه خود در رقابت های این فصل لیگ برتر انگلستان و برای کاهش فاصله خود با تیم های صدر جدولی از ساعت 18:30 دقیقه امروز به وقت تهران و در استادیوم ویلا پارک به قضاوت مارک کلاتنبرگ سرشناس به مصاف تیم فوتبال استون ویلا رفتند.



نیمه نخست بازی موقعیت های فراوانی برای دو تیم به همراه نداشت و پس از شوت های نصفه و نیمه کوتینیو و امره چان در مقابل ضربات سر و موقعیت های کریستین بنتکه امید اول شاگردان پل لمبرت و نیکلاس بیکر راه به دروازه دو تیم پیدا نکرد تا در تنها اتفاق مهم نیمه نخست فابیو بورینی مهاجم ایتالیایی لیورپولی ها بتوانند بر روی سانتر جوردن هندرسون تک گل ارزشمندی را برای میهمان زرد پوش این مسابقه به ثمر برساند.

نیمه دوم اما حکایت دیگری داشت، میزبان بنفش پوش مسابقه حملات پر دامنه ای را با محوریت حرکات فابین دلف، گابریل آگبونلاهور و کرستین بنتکه متوجه دروازه سیمون مینیوله کردند اما دفاع جانانه محمدو ساخو، مارتین اشکرتل و امره چان که در این مسابقه در خط دفاعی بازی می کرد توانست دروازه شاگردان برندان راجرز را نجات دهد تا بر روی یک ضدحمله دیر هنگام و در دقیقه 84 ریکی لمبرت تازه وارد بتواند بر روی حرکت رحیم استرلینگ خیال قرمزهای استادیوم آنفیلد را از کسب این سه امتیاز خارج از خانه و حساس راحت کند.

► شرح گل های بازی:

دقیقه 24( فابیو بورینی): پاس در عرض جوردن هندرسون را فابیو بورینی با قطع به موقع خود در آستانه دروازه به گل اول شاگردان برندان راجرز در این مسابقه تبدیل کرد تا اولین گلش را برای این تیم از ماه آپریل سال 2013 میلادی برای این تیم به ثمر برساند.

دقیقه 84( ریکی لمبرت):  جانشین بورینی بر روی حرکت رحیم استرلینگ و با ضربه پای راست خود از داخل محوطه جریمه توانست خیال لیورپولی ها را از کسب سه امتیاز این مسابقه آسوده سازد.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد