تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

نتیجه بازی کوئیزپارک و منچستریونایتد

به گزارش تک گل ، این دیدار که در مقابل دیدگان 18,098 هوادار و با قضاوت آقای نیل سواربریک آغاز شد، جدال میان تیم های چهارم و نوزدهم جدول بود.



در اوایل نیمه نخست ابتدا شیاطین سرخ بازی را هجومی آغاز کردند و دی ماریا و فالکائو ضرباتی خطرناک به سمت دروازه حریف داشتند اما در ادامه تیم میزبان بازی را در اختیار گرفت و این بار نوبت آنها بود که تا دقیقه '30 روی دروازه دخیا فشار بیاورند، و در متن این حرکات چارلی آستین و لروی فر قرار داشتند، هرچند این حملات راه به جایی نبرد تا در نهایت نیمه نخست تنها با دو کارت زرد (جوی بارتون و خوان ماتا) به بازیکنان دو تیم، بدون گل مساوی پایان یابد.

با آغاز نیـمه دوم، مروان فلاینی به جای ماتا وارد میدان شد و در دقیقه '58 گل سرنوشت ساز مسابقه را به زیبایی به ثمر رساند؛ این بازیکن بلژیکی توپ دریافتی از والنسیا را با شوتی دقیق وارد دروازه شاگردان ردنپ کرد.

بعد از این گل تیم میزبان تلاش زیادی برای جبران نتیجه انجام داد اما در نهایت شاگردان فن خال در دقیقه '4+90 تیر خلاص را به پیکره تیم ردنپ وارد آوردند؛ جیمز ویلسون ابتدا شوتی با پای چپ روانه دروازه گرین کرد و در برگشت خودش با پای راست دروازه او را گشود تا به دومین تعویض طلایی فن خال تبدیل شود. در نهایت موفق شدند با کسب پیروزی ارزشمند 3 امتیاز حساس خارج از خانه را کسب کرده و با 40 امتیاز بالاتر از ساوثهمپتون به رده سوم صعود کنند.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد