تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

نتیجه بازی امپولی و اینترمیلان

به گزارش تک گل ، بازی در نیمه اول با برتری امپولی آغاز شد و در دقیقه 5 اولین فرصت گل بازی را این تیم خلق کرد. بازی تا دقیقه 20 آرام دنبال می شد و دوباره این امپولی بود که دو خطر را روی دروازه هندانوویچ خلق کرد. دقیقه 24 اولین فرصت گلزنی اینتر روی شوت هرنانس بدست آمد. در ادامه نیمه اول هر دو تیم چند بار دیگر فرصت های گلزنی روی دروازه های یکدیگر خلق کردند اما دو تیم در گلزنی ناکام ماندند.



نیمه دوم دوباره با برتری تیم میزبان آغاز شد و پس از آنکه ضربه سر ویدیچ روی سانتر پودولسکی به بیرون رفت، امپولی حملات ادامه دار خود را روی دروازه اینتر آغاز کرد. بین دقایق 60 تا 75 امپولی بارها روی دروازه اینتر خطرناک شد و 8 بار دروازه این تیم را به صورت پیاپی تهدید کرد. در این فاصله زمانی اینتر نتوانست روی دروازه حریفش حتی یک موقعیت گلزنی هم ایجاد کند و اگر درخشش هندانوویچ نبود دروازه این تیم بارها باز می شد. دقیقه 73 شکیری به جای پودولسکی وارد میدان شد و به صورت رسمی برای اولین بار با پیراهن این تیم وارد میدان شد. در 15 دقیقه پایانی بازی اینتر تیم برتر میدان بود و چند بار روی شوت های گوارین و شکیری روی دروازه میزبان خطرناک ظاهر شدند.

با این نتیجه 26 امتیازی شد و در مکان نهم جدول ایستاد. امپولی هم با 19 امتیاز در رده چهاردهم جدول جای گرفت.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد