تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

نتیجه بازی والنسیا و المریا

تیم های فوتبال آلمریا و والنسیا، در مقابل دیدگان 37,500 تماشاگر و با قضاوت آقای اینیاکی گاریدو به مصاف هم رفتند که در پایان والنسیا توانست با کسب سه امتیاز بازی موقتا بالاتر از تیم اتلتیکومادرید در رتبه سوم قرار بگیرد.



به گزارش تک گل ، والنسیا بازی با گل شروع کرد؛ دنیل پارخو در دقیقه '11، روی پاس آنتونیو باراگان با ضربه پای چپ از داخل محوطه جریه دروازه آلمریا را باز کرد. دیری نپایید که تومر حمد در دقیقه '13 کار را به تساوی کشاند؛ این بازیکن ارسال ولیتون را از داخل محوطه شش قدم وارد دروازه کرد.

بازی با خطاهای متعدد بازیکنان دو تیم دنبال می شد تا اینکه در دقیقه '28 والنسیا بار دیگر پیش افتاد؛ این بار پاکو آلکاسر ساخت تا رودریگو از فاصله ای نزدیک دروازه جولیان را باز کند. باز هم آلمریا خیلی زود و در دقیقه '33 این نتیجه را توسط حمد جبران کرد؛ ارسال کرنر ورزا با ضربه سر این بازیکن وارد دروازه شد. حمد یک بار نیز در دقیقه '36 فرصت گلزنی داشت که ضربه سرش به تیر دروازه والنسیا برخورد کرد. در اواخر نیمه نخست باراگان به دلیل مصدومیت جای خود را به کانسلو داد و نیمه نخست با تساوی 2-2 به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم والنسیا بار دیگر بر بازی سوار شد و پس از حملات متعدد که یکی از آنها ضربه سر رودریگو در دقیقه '82 بود که به تیر دروازه برخورد کرد، سرانجام در دقیقه '83 توسط آلوارو نگردو گل سوم را هم به ثمر رساند؛ این بازیکن ارسال خوزه گایا را از فاصله ای نزدیک با ضربه سر وارد دروزاه کرد. در نهایت بازی با نتیجه 3-2 به سود میزبان به پایان رسید.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد