تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

ناپولی موفق شد در زمین لاتزیو با تک گل هیگواین 0-1 پیروز شود.



به گزارش "تک گل ww.takgoal.com"، لاتزیو تیم سوم جدول، از 5 بازی قبلی خود 11 امتیاز اندوخته بود و پس از تساوی هفته گذشته در دربی رم، با روحیه ای خوب به مصاف دیگر تیم مدعی ایتالیا یعنی ناپولی آمده بود. ناپولی اما از 5 بازی قبلی خود دو برد، دو شکست و یک تساوی کسب کرده بود و بخصوص باخت خانگی هفته گذشته در مقابل یووه، این تیم را در شرایط نامطلوبی قرار داده بود.

در نیمه اول، بازی تقریبا متعادلی را از دو تیم شاهد بودیم و تا دقیقه 18 که ناپولی به گل دست یافت، تقریبا خطری جدی را روی دروازه ها شاهد نبودیم. در این لحظه بود که گونزالو هیگواین در جناح راست و بیرون محوطه جریمه صاحب توپ شد و در اقدامی غافلگیرانه، از زاویه بسته اقدام به شوتزنی کرد و توپ او به زیبایی هر چه تمامتر به گل تبدیل شد.


ناپولی با همین اندوخته یک گل، نیمه اول را به پایان رساند و میزبان با شکست به رختکن رفت. نیمه دوم با حملات پردامنه لاتزیو همراه بود اما ناپولی نیز در چندین صحنه روی ضد حملات خطرناک نشان داد. در نهایت حملات لاتزیو در این نیمه نیز بی نتیجه ماند و ناپولی با کسب این برد ارزشمند، 33 امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد. لاتزیو نیز یک پله در جدول سقوط کرد.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد