تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش تک گل ، رئال مادرید با برد سه بر صفر در زمین ختافه ، قهرمان نیم فصل شد.



رئال مادرید به عنوان صدرنشین لالیگا، آخرین بازی نیم فصل اول خود را در مقابل تیم رده پانزدهمی ختافه برگزار کرد که در نهایت نیز پیروز از این میدان خارج شد . ختافه از اواخر اکتبر موفق به کسب پیروزی در لالیگا نشده بود که همین عامل، باعث اخراج کاسمین کنترا شد. کیکه فلورس به عنوان سرمربی جدید، هدایت ختافه را مقابل رئال برعهده داشت. رئال هم پس از حذف شدن از کوپا دل ری، برای قطعی کردن قهرمانی خود در نیم فصل اول، از انگیزه های بالایی برای کسب پیروزی برخوردار بود.



نیمه اول بطور کامل در اختیار رئال مادرید بود و ختافه با تجمع در زمین خودی، سعی در حفظ دروازه اش داشت که در این امر هم موفق بود البته در یک صحنه، این تیر دروازه بود که به کمک این تیم آمد.
رئال در نیمه اول سه فرصت مسلم گلزنی را از دست داد. اولین فرصت را خامس رودریگز از دست داد. پاس روبه عقب بنزما در درون محوطه جریمه به خامس رسید اما ضربه بی دقت ستاره کلمبیایی پس از برخورد به مدافع حریف راهی به دروازه پیدا نکرد.
در یک صحنه دیگر، این ایسکو بود که روی خلاقیت فردی خود و پس از دریبل چند بازیکن ختافه، ضربه زیبایی شلیک کرد که دروازه بان ختافه توپ را راهی کرنر کرد اما بهترین فرصت رئال توسط کروس خلق شد. دقیقه 44 بازی بود که گرت بیل درون محوطه جریمه صاحب توپ شد اما در حالتی نامتعادل، توپ را بیرون محوطه به کروس رساند؛ ضربه سر ضرب کروس، با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد تا رئال برای دومین بار در 10 روز اخیر، در نیمه اول نتواند مقابل حریف خود به گل دست یابد. رئال در بازی رفت کوپا دل ری مقابل اتلتیکو نیز یک نیمه را بدون گل به رختکن رفته بود.


نیمه دوم نیز با حملات رئال آغاز شد و ختافه با همان شیوه نیمه اول، سعی در دفاع از دروازه خود داشت. حملات پردامنه رئال تا دقیقه 63 بی نتیجه باقی ماند تا اینکه در این لحظه، کریس رونالدو موفق شد تا دروازه ختافه را باز کند. حرکت از سوی خود رونالدو آغاز شد. سانتر او از جناح راست بیرون محوطه جریمه، به ایسکو رسید، ایسکو توپ را به خامس رساند و خامس نیز بنزما را داخل محوطه جریمه صاحب توپ کرد، حرکت و پاس به عقب عالی بنزما را رونالدو به راحتی به گل تبدیل کرد تا قفل دروازه ختافه شکسته شود.

چند دقیقه بعد، رئال به گل دوم خود نیز دست یافت. این بار خامس که در نیمه دوم بازی به مراتب بهتری را از او می دیدیم، با یک پاس رو به جلوی عالی از جناح چپ، گرت بیل را در بهترین موقعیت گلزنی قرار داد و بیل نیز با خونسردی این توپ را به گل دوم رئال بدل کرد.


این پایان کار نبود چرا که در دقیقه 78 ، رئال به گل سوم خود نیز دست یافت. باز هم خامس بود که با یک سانتر دقیق از جناح چپ باعث شد تا رونالدو با یک ضربه سر دقیق، گل دوم خود و گل سوم رئال را به ثمر برساند.

در ادامه، ختافه یک فرصت عالی را توسط واسکز از دست داد. این بازیکن در موقعیت تک به تک با کاسیاس توپ را به تیر عمودی کوبید.
در نهایت بازی با نتیجه 3-0 به سود رئال پایان یافت تا قهرمانی نیم فصل کهکشانی ها قطعی شود. رئال هم اکنون 45 امتیازی است و البته یک بازی عقب افتاده با سویا نیز در پیش دارد که 4 فوریه برگزار خواهد شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد