تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

رکورد 85 ساله در جام ملت های آسیا با 20 بازی بدون تساوی در تورنمت های فوتبال دنیا شکسته شد.



جام ملت‌های فوتبال آسیا 2015 رکورد جدیدی به ثبت رساند و بیشترین تعداد بازی‌های متوالی بدون تساوی در تورنمنت‌های بزرگ از جمله جام‌جهانی، قهرمانی اروپا و جام ملت‌های آفریقا را به ثبت رساند.

20 بازی که تاکنون انجام شده، برنده داشته و این آماری فوق‌العاده است که رکورد قبلی را که در جام‌جهانی 1930 با 18 بازی متوالی بدون تساوی به ثبت رسید را پشت سر گذاشت.

پایان هیجان‌انگیز گروه A در روز شنبه که باعث شد کره‌جنوبی مقابل استرالیا میزبان به پیروزی برسد و عمان نیز بر کویت غلبه کرد، تعداد بازی‌های متوالی بدون شکست را به عدد 18 رساند تا با رکورد جام‌جهانی 1930 اروگوئه برابری کند.

چین با نتیجه دو بر یک کره‌شمالی را شکست داد و ازبکستان با نتیجه سه بر یک مقابل عربستان به پیروزی رسید تا تعداد بازی‌های متوالی بدون شکست به عدد 20 برسد و جام ملت‌های آسیا افتخار کسب این رکورد را داشته باشد. این آمار که تاکنون بازی بدون گلی را در بر نداشته می‌تواند نشان‌دهنده بازی‌های هیجان‌‌انگیز و سرگرم‌کننده در استرالیا باشد.

دیگر رکوردهایی که در این مسابقات به ثبت رسیده گل علی مبخوت، سریع‌ترین گل بازی‌ها و گل تاریخی حبیشه، زننده اولین گل تاریخ فوتبال فلسطین در جام ملت‌ها و صد و پنجاهمین بازی یاسوهیتو اندو برای تیم ملی فوتبال ژاپن است.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد